دوشنبه 7 آبان 1397 / 16:42|کد خبر : 3363|گروه : فرهنگي

تشریح برنامه‌های هفته وحدت در بانه

تشریح برنامه‌های هفته وحدت در بانه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه برنامه‌های هفته وحدت در این شهرستان را تشریح کرد و از برگزاری جشن‌های ویژه میلاد حضرت رسول(ص) و هفته وحدت در کانون فرهنگی مساجد این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش آرباباخبر، حجت‌الاسلام ابراهیم مولازاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه با اشاره به نزدیک شدن به ماه ربیع‌الاول و تبریک پیشاپیش میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: گرامی‌داشت مناسبت‌‌هایی مانند وفات یا میلاد ائمه(ع) یکی از حوزه‌‌های فعالیت جهت توسعه و ترویج فرهنگ غنی اسلام و ائمه اطهار(ع) است.


وی این روز را، روز جشن و شادی مسلمانان برای میلاد پیامبر(صل الله علیه وآله وسلم) دانست و از برگزاری جشن‌‌های ویژه میلاد حضرت رسول و هفته وحدت در کانون فرهنگی مساجد سراسر استان خبر داد.


رئیس تبلیغات اسلامی بانه بیان کرد: مداحی و مولودی‌خوانی با حضور و مشارکت مردم از مهم‌‌ترین برنامه‌‌های جشن‌های ویژه میلاد پیامبر (صل الله علیه وآله وسلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) است.


وی بیان کرد: در این ایام گرانقدر برنامه‌های شاخص شهرستان در مسجد جامع، برگزاری مراسم مولودی خوانی در بخش‌ها با حضور عموم مردم و روحانیان، مسابقه نقاشی و روزنامه دیواری در سطح مدارس متوسطه، گفتمان دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها و مراسم ۱۷ ربیع الاول در حسینیه و همچنین محافل مولودی خوانی در کانون‌های فرهنگی تبلیغی برگزار می‌شود.


وی نزدیکی و دوستی با اهل بیت (علیهم السلام) را عامل مهمی در مصون ماندن از جنگ نرم دشمن دانست و یادآور شد: کانون‌‌های فرهنگی مساجد در چنین مناسبت‌‌هایی باید جهت تبیین اهداف بزرگ ائمه اطهار(علیهم السلام) برای مردم به خصوص نسل جوان تلاش کنند.

 

 

 

 

 


انتهای پیام/ایکنا



برچسب ها :

تبلیغات اسلامیبانههفته وحدتمولازاده

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی