چهارشنبه 9 آبان 1397 / 20:48|کد خبر : 3374|گروه : سياسي

نواختن زنگ ایثار و شهادت توسط جانشین فرماندهی سپاه بانه در دبستان شهید فهمیده این شهرستان

نواختن زنگ ایثار و شهادت توسط جانشین فرماندهی سپاه بانه در دبستان شهید فهمیده این شهرستان

به مناسبت هفته بیسج و گرامیداشت 8 آبان روز شهادت شهید فهمیده و بسیج دانش آموزی زنگ ایثار و شهادت با همت آموزش و پرورش و همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی در دبستان شهید فهمیده شهرستان بانه نواخته شد.

 

به گزارش آرباباخبر، در مراسم نمادین که با حضور جانشین فرمانده سپاه بانه و مدیر آموزش و پرورش و مسئولین بسیج دانش آموزی و دانش آموزان دبستان شهید فهمیده این شهرستان برگزار و زنگ ایثار و شهادت توسط سرهنگ احمد فرجی جانشین فرماندهی سپاه بانه نواخته شد.

 

در ابتدای مراسم مدیر آموزش و پرورش بانه با بیان اینکه بسیج دانش آموزی پایه و اساس بسیج است افزود : شما آینده سازان و نسل آینده کشور و سازمان بسیج در اقشار مختلف هستید و باید با تقویت شاخص های بسیج در خود کشور و نظام را در آینده بیمه و سمت آرمان ها و اهداف هدایت نمایید.

خضری تصریح کرد : به برکت خون شهیدانی همچون حسین فهمیده ما در این مملکت در امنیت و آسایش به سر می بریم و بابت داشتن نعمت سلامتی و امنیت باید همواره سپاسگزار خداوند متعال باشیم.

 

در ادامه جانشین فرمانده سپاه بانه  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی و تسلیت سالروز شهادت حسین فهمیده گفت:عمل نوجوان بسیجی، شهید محمد حسین فهمیده برای رضای خدا و دفاع از این مرز بوم اسلامی بود که در تاریخ ماندگار شد.

وی به شاخص های یک دانش آموز بسیجی اشاره کرد و افزود: بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل آن را بنیان نهاد و امروز بازوی قوی انقلاب در تمام سنگرهای خدمت رسانی و دفاعی کشور محسوب می شود و الگویی برای کشورهای منطقه شده است.

 

سرهنگ فرجی با بیان اینکه  بسیج، مدرسه عشق و کلاس درس است تصریح کرد :همه ما زندگی مان را مدیون خون شهیدان هستیم و امیدواریم بتوانیم به نحو شایسته ای پاسخ جان فشانی های شهدای عزیزمان را بدهیم.

 

جانشین فرمانده سپاه بانه افزود : باید شما دانش آموزان مجهز به سلاح معرفت و بصیرت و ایمان شوید تا بتوانید در جنگ نرم دشمن پیروز شوید و بسیج یکی از نهادهایی است که می توانید با حضور در آن غیرت دینی خود را تقویت و در دفاع از اعتقادات و ایمان خود در برابردشمن گام بردارید.

گفتنی است در این مراسم به مناسبت سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی، زنگ ایثار و شهادت و استکبار ستیزی به صورت نمادین در دبستان شهید فهمیده این شهر توسط سرهنگ  احمد فراجی  نواخته شد.

 

در ادامه برنامه  دانش آموزان با خواندن اشعاری و مقاله ای به پاسداشت شهدای دانش آموز و نیز بیزاری از  استکبار و ایادی آنان پرداختند.

 

در اخر نیز بیسج دانش آموزی بانه با همکاری آموزش و پرورش ضمن تشکر و تقدیر از مربیان و دانش آموزان فعال در این دبستان با تقدیم جوایز به مراسم خاتمه دادند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

بانههفته بیسجزنگ ایثاروشهادتدبستان شهید فهمیدهدانش آموزان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی