سه شنبه 26 آبان 1394 / 12:14|کد خبر : 338|گروه : سياسي

یادداشت/ پشت پرده ای از جنایات استکبار؛

علت سکوت رسانه های غربی تا قبل از حمله به پاریس چه بود؟

علت سکوت رسانه های غربی تا قبل از حمله به پاریس چه بود؟

حملات وحشیانه گروهک های تکفیری در پاریس بالاخره صدای رسانه های غربی را درآورد.

به گزارش آرباباخبر، سراب خبر در یادداشتی آورده است که با وجودی که بیش از 4 سال از وجود تروریست ها در سوریه می گذرد و در طی این مدت کودکان و زنان و افراد بی گناه بسیاری جان خود را از دست دادند اما رسانه های غربی نه تنها از وقوع چنین فجایعی سخنی به میان نمی آوردند بلکه از تروریست های منطقه و عناصر تکفیری داعش نیز حمایت می کردند اما حال چه شده است که تمامی آن رسانه های مدعی حقوق بشر فریاد مبارزه با تروریست را سر می دهند؟

 

به راستی چرا پس از حملات تروریستی در پاریس رسانه های غربی حملات خود را علیه تروریست ها آغاز کردند؟

 

چرا در زمانی که کودکان سوریه ای در خانه های خود مورد هجوم وحشیانه تکفیری های داعش قرار می گرفتند هیچ کدام از رسانه های غربی از فاجعه انسانی سوریه سخنی به میان نیاوردند؟

چرا رسانه های غربی تا قبل از حمله به پاریس سکوت می کردند؟ / وحشت تروریست ها از تروریست ها


امروز که مکر و حیله دنیای غرب دامن ننگین آنان را فراگرفته است و داعشی که توسط استکبار جهانی برنامه اصلی آن طرح ریزی شده بود به جان خود استکبار گران افتاده است سران دولت های غربی نگران از نقشه شوم خود شاهد بر آب رفتن افکار غیر انسانی خود هستند به گونه ای که خطر حضور داعش  را در کشورهای خود احساس می کنند و با اماده باش نظامی در برابر مخلوق شوم خود ایستاده اند.

چرا رسانه های غربی تا قبل از حمله به پاریس سکوت می کردند؟ / وحشت تروریست ها از تروریست ها

شاید سران کشورهای غربی زمانی که در کنار یکدیگر برای ایجاد گروه تروریستی داعش برنامه ریزی می کردند هیچ گاه حتی فکر نمی کردند که اعمال وحشیانه این گروهک تکفیری روزی دامن خود انان را نیز فرابگیرد اما طولی نکشید که برنامه ریزی های سران استکبار همچون دیگر طرح های پوچ و خودخواهانه انان شکست خورد و حال سرزمین های غربی را فرا گرفته است.

 

در طی سال هایی که  گروهک های تکفیری در منطقه حملات وحشیانه خود را نسبت به مسلمانان بی دفاع سوریه و عراق طرح ریزی می نمودند طرح اسلام هراسی توسط غرب و دنیای استکبار آغاز شده بود تا اینکه پرده از چهره گروهک دست نشانده غرب کنار رفت و تمامی آزادی خواهان جهان و حقیقت بینان به واقعیت وجودی این گروهک تروریستی آشنا شدند و سرانجام ورق به گونه ای بازگشت که امروز شاهد پخش شدن سران این گروهک در کشورهای غربی هستیم.

چرا رسانه های غربی تا قبل از حمله به پاریس سکوت می کردند؟ / وحشت تروریست ها از تروریست ها

حال اگر به راستی رسانه های غربی مدعیان حقوق بشر هستند پس چگونه تا قبل از حملات وحشیانه گروهک های تکفیری به پاریس سخنی در ارتباط با این گروهک ها به میان نمی آوردند؟

چرا رسانه های غربی تا قبل از حمله به پاریس سکوت می کردند؟ / وحشت تروریست ها از تروریست ها

 

چرا حالا که غرب احساس خطر می کند رسانه ها از داعش به عنوان گروهک تروریستی نام می برند؟

تروریست ها به جان تروریست ها افتاده اند

آمریکا ،انگلیس و سایر کشورهای غربی مدعی حقوق بشر که به راستی خود بزرگترین تروریست های جهان هستند امروز به جایی رسیده اند که در برابر تروریست های تکفیری نمی توانند راهکاری ارائه دهند و در واقع درماندگی انان نشان می دهد که تروریست ها به جان یکدیگر افتاده اند و هراس امریکایی ها از نفوذ داعش به کشورهای اروپایی شرایطی را رقم زده است که برای نابودی انچه خود پرورش داده اند برنامه ریزی می کنند.



برچسب ها :

سکوت رسانه های غربیحمله تروریست ها به پاریستروریست

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی