یکشنبه 13 آبان 1397 / 09:43|کد خبر : 3389|گروه : سياسي

مردم ما چشم بصیرت دارند و در راهپیمایی ۱۳آبان حضور چشم گیری خواهند داشت

مردم ما چشم بصیرت دارند و در راهپیمایی ۱۳آبان حضور چشم گیری خواهند داشت

امام جمعه بانه در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان بسیجی تصریح کرد : انقلاب اسلامی ایران، احیاء اسلام ناب محمدی(ص) با خصوصیاتی مانند؛ ظلم‌ستیزی و ایستادگی در برابر ظالمین، حمایت و دفاع از مظلومین، عدالت‌خواهی و استقلال‌طلبی و سایر ویژگی‌های مشابه را به ارمغان آورد، این انقلاب در حالی که در تضاد کامل با رفتار و عملکرد و نیز ماهیت و اهداف پلید نظام سرمایه ‌داری آمریکا و ایادیشان در منطقه قرار داشته و طبیعتاً برای آنها (غربی‌ها) قابل هضم و تحمل نبود.

 

به گزارش آرباباخبر ،  به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی جمعی از دانش‌آموزان بسیجی با امام جمعه شهرستان بانه دیدار کردند. و ماموستا عبدالله حیدری ضمن گرامیداشت این هفته و اهمیت آن خاطر نشان کرد: بسیج یک فرهنگ دینی و همگانی است واین فرهنگ دینی در میان همه بخش های جامعه هم مورد نیاز است و هم یک اهرمی برای آینده است. واین نیاز در عرصه های دانش آموزی از دیگر جاها بیشتر احساس می شود چون دانش آموزان پایه اصلی سازندگی آینده جامعه هستند.

 

وی با بیان اینکه روحیه ی مبارزانه دانش آموزان باید مانند دوران جنگ باشد، افزود: دانش آموزان امروز نیز که با جنگ نرم رو برو هستیم باید این روحیه را حفظ کنند تا بتوانند سرباز خوبی برای نظام باشند.

امام جمعه بانه با اشاره به اینکه بسیج، بهترین قالب برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است، تصریح کرد: پایه های بسیج را باید دانش آموزان نخبه در همه عرصه ها بسازند.

 

ماموستا حیدری تصریح کرد: حسین فهمیده‌ها با شهادت خود درس فداکاری و ایثار را بار دیگر به جوانان یادآور شدند و این پیام را به شما دادند که هر زمانی اسلام در خطر باشد، جوانان ما با تاسی گرفتن از شهدای کربلا از جان خود خواهند گذشت تا به اسلام و مملکتشان آسیبی نرسد.

وی افزود: نقش دانش‌آموزان بسیجی در این زمان کمتر از زمان جنگ نیست و اگر دشمن در آن زمان با جنگ رو در رو می‌جنگید حالا با نقشه‌های شیطانی قصد منحرف کردن جوانان ما را دارد.

 

در ادامه این دیدار ماموستا حیدری در جواب سوال یکی از دانش آموزان که در مورد ویژگی های استکبار پرسیده بود ، اظهار داشت: دروغ گویی، عهد شکنی، بهانه جویی، سخن چینی، جلوگیری از کار خیر، کینه توزی، خشونت، بد نامی و بی اصل و نسبی از ویژگی های مهم استکبار جهانی و سر آمد آن آمریکا و اسرائیل جنایتکار است که  باشد که از اوایل انقلاب و حتی قبل از آن و شروع جنگ تحمیلی و تاکنون نقش اساسی در تمامی دشمنی ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند و دارد.

 

 

امام جمعه بانه  در پاسخ به سوال یک دانش آموز دیگر که پرسید(بسیجی خوب کیست) افزود: بسیجی خوب به لباس و گفتار نیست بلکه همانند فرمایشات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، هر کس از هر قشری که علاقمند و دلسوز به کشور باشد و در راستای اهداف نظام با انجام وظایفش دشمن را ناراحت نماید، مصداق یک بسیجی خوب است، هرچند بطور رسمی بسیجی نباشد و لباس بسیجی هم نداشته باشد.

 

ماموستا حیدری در پاسخ به سوال دانش آموزی که علت اصلی دشمنی آمریکا و اسرائیل با ایران بیان داشت: معنی واقعی انقلاب اسلامی، تکیه و الهام به "لا اله الا الله " بوده و دست رد بر سینه همه ابرقدرتها و تکیه بر خداوند است که این خود به خود دشمن ایجاد می کند و از طرفی چون ما حاضر به پذیرش منافع آنها نیستیم با ما دشمنی می کنند.

در آخر امام جمعه بانه تاکید کرد : مردم ما چشم بصیرت دارند و در راهپیمایی ۱۳آبان حضور چشم گیری خواهند داشت .

 

وی با دعوت از دانش آموزان و مردم فهیم شهر بانه به شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال افزود : این حرکت انقلابی جواب دندان شکنی به استکبار که سردمدار آن آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است .

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

امام جمعهبانهدانش آموزاندیدار13 آبان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی