یکشنبه 13 آبان 1397 / 16:30|کد خبر : 3391|گروه : اقتصادي

بازارچه سیرانبند بانه برای واردات کالا در آینده نزدیک بازگشایی می شود

بازارچه سیرانبند بانه برای واردات کالا در آینده نزدیک بازگشایی می شود

سردار قاسم رضایی در دیدار با اعضای شورای تامین و مرزنشینان شهرستان بانه اظهار کرد: توفیقی شد تا در خدمت مردم، مرزنشینان و مسئولان شهرستان بانه باشم، مردم کردستان همواره فتنه‌های دشمنان را خنثی و فرهنگ دفاع از وطن و دین را معنا کردند.

 

به گزارش آرباباخبر ، سردار قاسم رضایی شامگاه یکشنبه در نشست با مسئولان و جمعی از معتمدین شهرستان بانه اظهار داشت: امنیت کنونی در مرزهای استان کردستان به دلیل حضور و مشارکت مردم و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی به دست آمده است.

 

وی ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی مرزنشینان در راستای تداوم امنیت پایدار در مرزهای استان کردستان، گفت: تلاش برای رفع نیازها و همچنین مشکلات مردم در مناطق مرزی کردستان یکی از اولویت‌های اصلی می باشد.

 

فرمانده مرزبانی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند فعلی مبادلات مرزی در مرزهای استان کردستان، گفت: دولت در تلاش است تا طرح ساماندهی مرزها را در راستای حمایت از مرزنشینان به خوبی اجرایی کند.

 

وی بیان کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و نظر مساعد مسئولان طی روزهای آینده مبادلات مرزی از طریق بازارچه سیرانبند بانه از سر گرفته می‌شود.

 

سردار رضایی به موضوع بسیار مهم لزوم مقابله با قاچاق اسلحه از مرزهای استان کردستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر قاچاق اسلحه و سایر کالاهای اساسی از سوی مردم مرزنشین صورت نمی‌گیرد و این اقدام توسط افراد سودجو انجام می شود.

 

وی ضمن تاکید بر برخورد با هرگونه قاچاق اسلحه و مشروبات الکلی، عنوان کرد: ما در راستای برخورد با پدیده قاچاق از سوی افراد سودجو مصمم هستیم و در این راستا نیروهای مرزبانی و سایر مسئولان در چارچوب قوانین کشور به وظیفه خود عمل می کنند.

 

در جریان برگزاری این نشست که جمعی از مسئولان، معتمدین محلی و همچنین شماری از ماموستا های شهرستان بانه حضور داشتند به مهم‌ترین مشکلات و همچنین نیازهای مردم ساکن در این شهر استان نیز اشاره شد.

 

محمد فلاحی فرماندار شهرستان بانه ضمن اشاره به لزوم حمایت از مرز نشینان در این منطقه عنوان کرد لازم است که در حوزه مرز اقدامات بهتری صورت گیرد و از مردم محلی به صورت ویژه حمایت شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 



برچسب ها :

مرز سیرانبندبانهوارداتسردار رضاییمرزبانی ناجا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی