چهارشنبه 16 آبان 1397 / 07:18|کد خبر : 3402|گروه : اجتماعي

برپایی جلسه ای برای زیباسازی محیطی روستای شوی

برپایی جلسه ای برای زیباسازی محیطی روستای شوی

برگزاری جلسه با محوریت بررسی مسایل و مشکلات روستای شوی، تبادل نظر و همفکری در مورد حل آنان ،باحضور صبوری بخشدار مرکزی، خدری رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بانه، محمدی رئیس اداره توزیع برق شهرستان،کارشناسان بخشداری و جهاد کشاورزی،دهیار و شوراهای اسلامی روستای مذکور در محل دهیاری

 

به گزارش آرباباخبر ، در ابتدای جلسه حیدری دهیار روستای شوی ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جمع برای گردهمایی در جلسه، به بیان مشکلات حال حاضر این روستا پرداخت و افزود : هم اکنون دیوار مدرسه راهنمایی که معبر ۱۴متری رو  بن بست نموده و  دوم بحث حمام قدیمی روستا می باشد که بلا استفاده است و مشکل سوم مشکلات ناشی از تیر برق های چوبی،مولد برق و عدم نوردهی مناسب و روشنایی تیربرق های روستا است که لازم از به زودی برای رفع این مشکلات اقدام لازم و مناسب انجام گیرد.

 

حیدری اذعان کرد : که عملیات عمرانی (بازسازی پیاده رو ها و بتن ریزی آنان و معابر )و پروژه بوستان گردشگری انجام شده در روستا در حال انجام است و توضیحات کامل از نحوه اجرای پروژه های فوق ارائه داد .

 

در ادامه جلسه صبوری بخشدار مرکزی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات بی سابقه دهیاری و شورای اسلامی روستای فوق،از جانب بخشداری و شورای روستا،لوح تقدیری به پاسداشت زحمات دهیار روستای شوی به وی داده شد.

 

بعد ار رایزنی و همفکری اعضای حاضر در این جلسه مصوباتی به شرح زیر بدست آمد :

 

در مرحله اول کارشناسان اداره آموزش و پرورش با تخریب دیوار مدرسه راهنمایی از جانب دهیاری موافقت کردند که خوشبختانه این معبر ۱۴ متری که از جنب دهیاری آغاز می شود به طرف درمانگاه بازگشایی خواهد شد.

 

در مورد حمام قدیمی روستای شوی کارشناسان جهاد کشاورزی بیان کردند که با تبادل نظر و همفکری با مدیریت آن اداره ،نظر نهایی متعاقبأ اعلام خواهد شد.

 

مولد و تیربرق های چوبی در صورت تخصیص جابه جا و تعویض خواهند شد و همچنین جهت روشنایی و نوردهی بیشتر تیر برق ها،کاسه چراغ آنان توسط اداره برق شهرستان پاکسازی خواهد شد.

 

در آخر مسئولین از محل های مذکور و همچنین نحوه اجرای پروژه پارک و بوستان گردشگری از نزدیک بازدید کردند.

 

 

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

روستای شویبانهزیبا سازیمشکلاتدهیاریبخشداری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی