شنبه 19 آبان 1397 / 12:32|کد خبر : 3418|گروه : اجتماعي

مدیران بازنشسته بی اعتنا به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان متخلف هستند و باید با آنها قاطعانه برخورد شود

مدیران بازنشسته بی اعتنا به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان متخلف هستند و باید با آنها قاطعانه برخورد شود

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه خانه ملت در واکنش بر ضرورت اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان توسط بانک مرکزی و درخصوص مدیران بانکی با تاکید بر لزوم اجرای این قانون از سوی تمامی دستگاه های دولتی، گفت: آن دسته از مدیران و بازنشستگانی که مشمول این قانون می شوند چنانچه پس از اتمام زمان مقرر همچنان به فعالیت خود ادامه دهند متخلف محسوب می شوند و فعالیت آنها دخل و تصرف در اعمال دولتی است.

 

به گزارش آرباباخبر، محسن بیگلری در خصوص به بی توجهی برخی از دستگاه های دولتی در اجرای دقیق قانون منع بکارگیری بازنشستگان و وجود تعداد بیشماری جوان آماده بکار با پتانسیل بالای کاری در کشور اظهار داشت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان صراحت لازم را دارد و پس از زمان اعلام شده باید بازنشستگانی که مشمول قانون مزبور می شوند در دستگاه های مختلف دولتی فعالیت نداشته و ترک پست کنند.


دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: ادامه فعالیت هریک از بازنشستگان بر سر پست و مقام خود در دستگاه های مختلف دولتی پس از اتمام مهلت تعیین شده ؛اقدامی کاملا خلاف قانون محسوب می شود و ماندن آنها دخل و تصرف در اعمال دولتی است.


وی با تاکید بر اینکه ادامه فعالیت آن دسته از بازنشستگانی که مشمول قانون فوق می شوند بی قانونی است، ابراز داشت: درصورت تداوم فعالیت این دسته از افراد پس از اتمام زمان مقرر باید گفت امضاهای آنها وجاهت قانونی نداشته و هر مسئول و بازنشسته ای که مشمول قانون مزبور شود و همچنان بر فعالیت خود ادامه دهد متخلف محسوب می شود.


نماینده مردم سقز و بانه در خانه ملت در واکنش بر ضرورت اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان توسط بانک مرکزی و درخصوص مدیران بانکی ، ابراز داشت: تمام مشاغل دولتی موظف به اجرای آن هستند و باید کار را به جوانان بسپارند و فرصتی را برای جوانان فراهم کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/شما نیوز



برچسب ها :

مدیران بازنشستهبیگلریمجلسمتخلفتمکین به قانون

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی