دوشنبه 28 آبان 1397 / 16:38|کد خبر : 3452|گروه : فرهنگي

اجرای 35 طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط آموزش و پرورش بانه

اجرای 35 طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط آموزش و پرورش بانه

مدیر آموزش و پرورش گفت : در سال تحصیلی گذشته برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح مدارس شهرستان تعداد 35 برنامه پیشگیرانه در راستای آگاه سازی دانش آموزان توسط این اداره اجرا گردیده است.

 

به گزارش آرباباخبر،  بعداز ظهر امروز؛ و به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی، مراسم نمادینی با حضور مدیر آموزش و پرورش بانه، معاونین آموزش متوسطه و پرورشی و تربیت بدنی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، تعدادی از کارشناسان مدیریت، معلمان و دانش آموزان دبیرستان دوره اول دخترانه شهید سهام خیام در محل سالن اجتماعات کانون ولایت برگزار گردید .

 

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش بانه با اشاره به اهمیت پیشگیری  و نقش آموزش و پرورش در این زمینه  افزود : بر اساس سند تحول بنیادین به عنوان متولی و مسئول آموزش، تربیت و پرورش دانش آموزان طی دوران تحصیل نسل نوپا به دنبال ترویج حیات طیبه، سبک زندگی اسلامی متناسب با فرهنگ و اعتقادات این مرز و بوم و رشد در محیطی سالم و به‌دور از هر گونه تهدید است.

 

خضری تصریح کرد :  بی شک سنین ابتدایی و پایه هر انسانی، زمان شکل گیری بسیاری از رفتار‌های اوست و خانواده در این بین نقش بسزایی دارد حال در این میان برخی خانواده‌ها به دلیل کم توجهی و برخورداری از اطلاعات اندک بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرند که این خود باعث ورود جدی آموزش و پرورش به این وادی خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد : در طول سال تحصیلی گذشته، ۳۵ طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط آموزش و پرورش بانه در مدارس اجرا شده است.

 

رضا خضری گفت :  یبیشترین هزینه ی اعتیاد به حضور در شبکه های اجتماعی و استفاده ی نادرست از فضای مجازی، هدر دادن «زمان» است که جبران ناپذیر می باشد

 

در آخر مدیر آموزش و پرورش بانه  اعلام کرد :  در صورت مشارکت اولیا و همراهی سایر دستگاه ها ، آموزش و پرورش با برنامه هایی که پیش بینی نموده می تواند نقش مؤثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی ایفا نماید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

بانهآموزش و پرورشرضا خضریآسیب های اجتماعیدانش آموزانفضای مجازی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی