چهارشنبه 30 آبان 1397 / 07:06|کد خبر : 3457|گروه : سياسي

مدیران بازنشسته‎ای که باید بروند اما نمی‎روند!/ با مسؤولانی که بعد از 15 آذر به بازنشستگان حقوق بدهند برخورد خواهد شد + تصاویر

مدیران بازنشسته‎ای که باید بروند اما نمی‎روند!/ با مسؤولانی که بعد از 15 آذر به بازنشستگان حقوق بدهند برخورد خواهد شد + تصاویر

پس از تأیید مصوبه منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی، رسانه ها اقدام به انتشار لیست مدیران بازنشسته در استان های مختلف کردند.

 

به گزارش آرباباخبر،  استان کردستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و پیشتر هم لیستی از مدیرانی که باید صندلی خود را ترک کرده و خانه نشین شوند اعلام کردیم که بر این اساس، مسعود روحانی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کردستان، خالد جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، یحیی معروفی رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان و علیرضا الوندی مدیرکل اقتصادی و امور دارایی استان کردستان جزو این مدیران بازنشسته هستند. البته چند تن دیگر نیز جزو این لیست بودند که با ترفندهای مختلف خود را از مسیر موج خانه نشسن شدن مدیران بازنشسته بیرون کشیدند.

 

در صورت اجرایی شدن این قانون فضا برای جوانان زیادی فراهم خواهد شد تا بتوانند به دولت و مردم خدمت کنند.

 

پس از تصویب طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و تأیید آن توسط شورای نگهبان، رئیس جمهور اواخر شهریورماه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را ابلاغ کرد تا مدیران بازنشسته تنها تا پایان آبان ماه برای ترک پست خود را زمان داشته باشند.

 

25 آبان پایان مهلت استعفای بازنشستگان ادارات بود، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این خصوص گفته است با مسؤولانی که بعد از 15 آذر به بازنشستگان حقوق بدهند برخورد خواهد شد.

 

اما با وجود ابلاغ این قانون و پایان مهلت قانونی برای ترک مسئولیت مدیران بازنشسته طبق قانون و اعلام مجلس و سازمان بازرسی کل کشور، هنوز برخی از مدیرانی که بازنشسته شده‌اند در مسند ریاست حضور داشته و آن را رها نکرده‌اند.

 

این مدیران بازنشسته حتی نمی توانند در قالب اشتغال مجدد، قراردادی، ساعتی، خرید خدمت و موارد دیگر در سازمان خود حضور داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/کردتودی



برچسب ها :

مدیران بازنشستهکردستانقانونلیستکناره گیری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی