چهارشنبه 30 آبان 1397 / 13:45|کد خبر : 3458|گروه : اجتماعي

افتتاح مسیر سرپوشیده رودخانه فصلی جنب مسجد روستای سبدلو به مناسبت هفته بسیج

افتتاح مسیر سرپوشیده رودخانه فصلی جنب مسجد روستای سبدلو  به مناسبت هفته بسیج

عملیات ساخت این پروژه با همکاری بسیج سازندگی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان بانه و دهیاری سبدلو به طول تقریبأ ۳۵ متر انجامید.

 

به گزارش آرباباخبر،  این مراسم امروز بعدازظهر مورخ 30 آبان ماه 97 با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه بانه ، بسیج سازندگی ، بخشدار و کارکنان بخشداری مرکزی و همچنین دهیار و مردم روستای سبدلو برگزار گردید .  

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدران بانه ضمن تبریک هفته بسیج تصریح کرد : هفته بسیج فرصتی مناسب جهت معرفی اقدامات بسیجیان به جامعه است که به همین مناسبت برنامه‌هایی در بخش بسیج سازندگی در سطح شهرستان برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم با معرفی درست به همه اهداف خود که همان سازندگی است، دست یابیم.

 

سرهنگ پیرزاد در رابطه با پروژه مذکور افزود : امید است در آینده نزدیک این عملیات رو ادامه داده و این مسیر که به معبر مسجد قدیم نیز متصل میشود،کاملا سرپوشیده شود.

 

در ادامه این برنامه عباسی کارشناس بخشداری مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های بخشدار  ،از زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یاری دادن این عملیات قدردانی کرد.

 

سعیدپور دهیار روستای سبدلو نیز به تشریح این پروژه پرداخت و گفت : در این عملیات از باکسهای بتنی به اندازه ۴/۴۰*۳ به تعداد ۸ عدد استفاده گردیده و مشکلات معبر مسجد رو تا حدود زیادی حل کرده است.وی ادامه داد هزینه این عملیات در حدود ۹۰ میلیون تومان بوده که از این مقدار، دهیاری ۶ میلیون تومان هزینه نموده است.

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

بانههفته بسیجسپاه بانهبسیج سازندگیبخشداری مرکزیدهیاریروستای سبدلو

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی