چهارشنبه 30 آبان 1397 / 17:44|کد خبر : 3459|گروه : اجتماعي

استقرار میز خدمت گامی در جهت حل مشکلات روستای مامال از توابع بخش نمشیر شهرستان بانه به مناسبت هفته بسیج

استقرار میز خدمت گامی در جهت حل مشکلات روستای مامال از توابع بخش نمشیر شهرستان بانه به مناسبت هفته بسیج

مسئول بسیج ادارت شهید نصرالهی بانه در رابطه با اهداف میز خدمت در روستا های محروم و کم برخوردا گفت : خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات آن‌ها و دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم در سایه میز خدمت از اهداف این اردوی جهادی است .

 

به گزارش آرباباخبر،  امروز 30 آبان ماه 97 اردوی جهادی میز خدمت بسیج کارمندان سپاه بانه به مناسبت هفته بسیج امروز در روستای مامال بخش نمشیر با حضور بخشدار نمشیر .نماینده فرماندار، فرمانده حوزه های مقاومت بسیج شهید نصرالهی  و شهید حسنی کانی سور ، کارشناسان ادارات مخابرات ، آبفار.بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) برگزار گردید .که در آن اردو جهادی  مشکلات مردم روستا مطرح شد .

 

در ابتدای این دیدار بخشدار نمشیر ضمن تبریک هفته بسیج و خیرمقدم به مسئولین ادارات در رابطه با اهمیت میز خدمت و دیدار چهره به چهره افزود : بسیج ادارات، مسئولین را به روستاها و مناطق غیر برخوردار می برند تا هم ملاقات رو در رو با مردم داشته باشند و مسائل و مشکلات را ببینند، ضمن اینکه در این دیدارها، مشکلات محل، مطرح می شود و برای رفع آن ها دستورات خوبی صادر و پیگیری می شود.

 

در ادامه این دیدار مسئول بسیج ادارت با تبریک هفته مبارک بسیچ خاطر نشان کرد :  بسیج کارمندان با توجه به ارتباطی که با بسیج سازندگی دارد، نقاط محروم روستاها و حاشیه شهرها را شناسایی می کند و مسئولین مربوطه را به این محل ها می برد. بسیج کارمندان در اصل کمک کننده بسیج سازندگی است. بسیج سازندگی با داشتن نیروهای داوطلب و جوان، خدمات تخصصی در روستاها ارائه می دهند اما برای تامین هزینه ها که در برنامه دولت است، بسیج کارمندان با انتقال این نیازها به مسئولین مربوطه در محرومیت زدایی مناطق روستایی به بسیج سازندگی کمک می کند.

 

احمدی افزود : بسیج ادارت همزمان با سراسر کشور در قالب اردوهای جهادی خدمت رسانی و با هدف ارائه خدمت بی‌منت، پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و پاسخگویی مسئولان به این مطالبات "میزخدمت" در مناطق حاشیه‌نشین و روستایی شهرستان بانه تشکیل می‌شود.

 

گفتنی است در این دیدار مردم و امام جمعه روستای مامال مسائل و مشکلات این روستا را برای مسئولین ادارات بازگو کردند و از جمله این مشکلات میتوان به :

آنتن دهی ضعیف مخابرات (تلفن های همراه)

ادامه آسفالت این روستا که مشکلات زیادی را به وجود آورده است

سیستم پمپ پاز آب برای روستای مذکور به علت نقص فنی از کار افتاده و نیازمند تعمیر است

 ومشکلات دیگر در بخش کشاورزی و دامداری اشاره کرد .

 

در پایان این مراسم  دیداری هم با  دو خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت پذیرفت و کارشناس این نهاد بعد از  استماع مشکلات آنها  خبر از انعکاس این مسائل و مشکلات به اداره مطبوع خود داد.

 

 

 

 

انتهای پیام /

 



برچسب ها :

هفته بسیجمیز خدمتبسیج اداراتروستای مامالبخش نمشیرشهرستان بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی