پنجشنبه 1 آذر 1397 / 11:42|کد خبر : 3461|گروه : سياسي

تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است

تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است

مسئول نمایدگی ولی فقیه سپاه بانه در مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای سلیمان بگ این شهرستان تصریح کرد : بسیج یک فرهنگ است که در خون و جان جوانان و نوجوان این ملت وجود دارد و همواره برای حفظ کیان این مرز و بوم رشادتها و جان فشانی های زیادی را از خود نشان داده و گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان وظیفه هر ایرانی است.

 

به گزارش آرباباخبر ، امروز (پنج شنبه 1 آذر ماه  نودوهفت)  هم زمان با سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین  آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای سلیمان بگ بانه با حضور فرمانده سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه این شهرستان ،نیروهای نظامی و انتظامی، و شرکت پرشور روسای ادارت سطح شهر و خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور بانه و تعدادی از بسیجیان در مزار شهدای سلیمان بگ برگزار شد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بانه ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس، در دوران سازندگی و امروز در عرصه جنگ نرم و حوزه فرهنگی با جان و دل، ایثار و از خودگذشتگی از کیان این مرز و بوم و ارزشهای والای انقلاب دفاع نموده اند و خواهند نمود.

حجت الاسلام حسین اسدی افزود : هفته بسیج یادآور رشادتهای بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس است و توفیقات بسیجیان دریا دل در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و امنیتی است و امروز هم شاهدیم بسیج بازوی توانمند سازندگی، اقدامات فرهنگی و تامین امنیت در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی است.

 

وی اذعان کرد : گرامیداشت یاد شهدا، ارج نهادن به تمام ارزش‌های ملی کشور است و شهادت  همان تفکر بسیجی است که بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در دلها نهادینه کردند و اکنون نمود آن را میبینید.

مسئول نمایندگی سپاه بانه خاطر نشا کرد :  شهید مزاری را از الگو‌های صداقت، وفاداری و عدالت‌خواهی را گسترانیده  و ما به عنوان وارثان و بازماندگان شهدا و پیروان شهدا، وظیفه و مسوولیت داریم و این اطمینان را خواهیم داد در راه تامین امنیت کشور و رسیدن به آرمانهای والای انقلاب اسلامی و حفظ و پاسداشت خون شهیدان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد .

 

در ادامه شرکت‌کنندگان ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار مطهر شهدا، با آرمان‌های بلند شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام /

 



برچسب ها :

غبار روبیمزار شهداسلیمان بگبانههفته بسیجسپاه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی