پنجشنبه 1 آذر 1397 / 17:23|کد خبر : 3462|گروه : سياسي

برگزاری یادواره شهدای پایگاهی بخش مرکزی به مناسب هفته بسیج در روستای شوی

برگزاری یادواره شهدای پایگاهی بخش مرکزی به مناسب هفته بسیج در روستای شوی

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و با همت حوزه شهید کاظمی روستای شوی یادواره شهدای بخش مرکزی در مسجد این روستا برگزار گردید.

 

به گزارش آرباباخبر ، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسمی با حضور بخشدار مرکزی و مسئولین حوزه شهید کاظمی و همچنین حضور پرشور بسیجیان و مردم بخش مرکزی بانه در محل مسجد روستای شوی برگزار شد .

 

در ابتدای مراسم سیاوش میرزائی مسئول فرهنگی حوزه ضمن خیر مقدم به مسئولین و حاضرین در مراسم افزود : خون شهید جریان ساز است و باعث تحول می شود لذا باید در نظر داشت که امروزه شهدا الگو و اسوه های ایثار برای این ملت هستند که باید مورد تکریم قرار گیرند.

 

در ادامه  بخشدار مرکزی با تبریک هفته وحدت  و هفته مبارک بسیج تصریح کرد : شهدا و شهادتشان اوج درجه کمال انسانی است جای که انسان تمام هستی خود که جان اوست نثار میکند و با انتخاب اگاهانه و بر اساس حجت شرعی و انقلابی درراه معبود به شهادت میرسد برماست که منش وپیام شهدا را سرلوحه امورات زندگی خود نموده و از آنها حراست و حمایت کنیم گرچه خود شهدا به بالاترین خیرونیکی رسیده اند

صبوری زنده نگاه داشتن یاد شهدا را از وظایف همه آحاد جامعه برشمرد و اظهار داشت: شهدا بر گردن همه ما حق دارند. باید یاد شهدا را زنده نگاه داریم، اما زنده نگاه داشتن یاد شهدا در عمل به سیره و روش زندگی و منش آنهاست.

 

گفتنی است که در این مراسم راوی دوران دفاع مقدس بسیجی جمال محمودیان خاطراتی را از دوران جنگ تحمیلی و رشادت و دلاوری رزمندگان بخش مرکزی شهرستان بانه برای شرکت کنندگان روایت کرد.

 

در پایان فرمانده حوزه شهید کاظمی نیز ضمن تشکر از حضور بخشدار و بسیجیان و مردم حاضر در مراسم به تبیین مقام والای شهیدان پرداخت و گفت :  آرمان شهدا و راه آنها همان تبعیت از آرمانهای والای اسلام ، انقلاب، و ولایت است و ادامه این راه وظیفه و تکلیف همه ما خواهد بود و امیدوارم رهرو استوار و لایقی باشیم .

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

روستای شویبخش مرکزیبانههفته بسیجشهدای پایگاهیبخشدار

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی