جمعه 2 آذر 1397 / 09:34|کد خبر : 3463|گروه : سياسي

گویا پروژه های ناتمام سنندج طلب دعای خیر وزیر را کم دارد؛

باز هم نمایشي تكراري از پروژه «تعریض گردنه صلوات آباد سنندج» / عکس های یادگاری وزیر کشور

باز هم نمایشي تكراري از پروژه «تعریض گردنه صلوات آباد سنندج» / عکس های یادگاری وزیر کشور

باز هم نمایشي تكراري از پروژه «تعریض گردنه صلوات آباد سنندج» به عنوان شاهکار مدیریتی - مهندسی تمام عيار از اداره كل راه و شهرسازی استان کردستان در سفر وزیر کشور به سنندج به اجرا درآمد.

 

به گزارش آرباباخبر ، 

 باز هم نمایشي تكراري از پروژه «تعریض گردنه صلوات آباد سنندج» به عنوان شاهکار مدیریتی - مهندسی تمام عيار از اداره كل راه و شهرسازی استان کردستان در سفر وزیر کشور به سنندج به نمایش درآمد.

 


گردنه ی صلوات آباد سنندج هر چند یکی از مسیرهای پر خطر و به اصطلاح  پر پیچ و خم بخت برگشته ای است که در مسیر 504 کیلومتری سنندج به تهران وجود دارد و دامنه کوه های مجاورش قدی خمیده به آن داده و تصادف های فوتی، جرحی و خسارتی زیادی در آن هر سال اتفاق می افتد از این رو بود که در سال ۹۶ طرح چهار بانده کردن آن آغاز شد و با گذشت مدت ها باز هم با آمدن وزیر کشور و مسوولین دولتی این شاهکار مدیریتی - مهندسی تمام عيار از اداره كل راه و شهرسازی استان کردستان می خواهد رُخی نشان دهد ولی معلوم نیست این شاهکار مدیریتی تا کی باید این چنین سر خود را زیر برف پنهان کنند و از واقعیت ها فرار کنند؟

 


آقای وزیر چرا به جاده پر پیچ و خم مریوان نرفتند تا ببینند که چه خانواده هایی باید در آنجا به خاطر ندانم کاری های مسوولین دولتی داغدار می شوند، چه رانندگانی به خاطر جاده ها و راه های این مسیر باید هر روز را منتظر مرگ باشند آیا جناب وزیر از این موضوع آگاه است یا شاهکار مدیریتی اجمال سخن مشکلات را عیب می داند و به همین " گردنه صلوات آباد " کفایت می کند.

 


از سوی دیگر داستان ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج هم ماجراها دارد چرا که بارها و بارها وزیران از این پروژه بازدید کردند اما ختم ماجرای آن به حرف های تکراری و عکس های یادگاری تمام شد !!!

 

 

ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان کردستان است که از سال ۸۴ کلنگ آن در شهر سنندج به زمین زده شده، اما به‌دلیل بی‌توجهی دولتمردان پس از گذشت ۱۳ سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده و امیدی هم برای تکمیل آن نیز وجود ندارد، اما همچنان مسئولان با آن عکس یادگاری می‌گیرند!

 


در طول این ۱۳ سال تقریباً با یک حساب سرانگشتی از مهمان کشوری، استاندار و معاونان وی گرفته تا هر نماینده مجلس، هر مدیرکل ورزش و جوانان، هر فرماندار، هر شهردار و هر مسئول مرتبط و غیرمرتبط که فکرش را بکنید یکی دوبار از این پروژه نیمه‌تمام "ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج" بازدید کرده و حداقل چند عکس یادگاری با این پروژه در آلبوم خاطرات خود دارد.

 


وزیر کشور نیز در سفر خود به استان کردستان، از ورزشگاه شش هزار نفری نیمه‌تمام رهاشده سنندج بازدید کرد و جلوی دوربین‌ها حاضر شد و سرش را رو به آسمان کرد و گویا در دلش دعای خیری به حال مردم مظلوم کردستان کرد که این چنین به ورزشگاه ۱۳ سال نیمه تمام خود قانع شده اند و مسوولینشان سر از برف بیرون نمی آورند ، اما پیشنهاد می‌شود به‌جای این بازدید‌های بدون خروجی به وعده‌هایی که قبلاً برای حل مشکلات استان کردستان داده بود، عمل کند.

 

 

انتهای پیام/کردتودی



برچسب ها :

کردستانسفر وزیر کشورورزشگاه ۲۲ گولان سنندج

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی