جمعه 2 آذر 1397 / 14:51|کد خبر : 3464|گروه : مذهبی

وحدت شیعه و سنی خنثی کننده توطئه های دشمنان است/ اجرای 111 برنامه در ده فصل توسط سپاه بانه به مناسبت هفته بسیج

وحدت شیعه و سنی خنثی کننده توطئه های دشمنان است/ اجرای 111 برنامه در ده فصل توسط سپاه بانه به مناسبت هفته بسیج

امام جمعه موقت بانه بیان کرد : اختلاف نظرهای جزئی اهل سنت و تشیع، این مذهب ها با هم متحد بوده و در تعالیم کلی اسلام هم عقیده هستند، از تبعات نبود وحدت میان مسلمانان، جنگ و ویرانی است که نتایج آن را در کشورهای منطقه شاهد هستیم.

 

به گزارش آرباباخبر ، امروز 2 آذر ماه نود و هفت  همزمان با سراسر کشور نماز عبادی سیاسی جمعه با امامت ماموستا جمال کریمی امام جمعه  موقت بانه و با حضور فرمانده سپاه بانه و نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین شرکت پرشور  بسیجیان و  مردم متدین این شهرستان در مسجد جامع برگزار شد . .

 

قبل از آغاز خطبه های نماز جمعه فرمانده سپاه بانه ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج با اشاره  به  تقارن  این دو مناسبت مبارک به بیان اهمیت وحدت و تلاش های بسیج در راستای محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم فهیم شهرستان بانه تصریح کرد : به مناسبت هفته مبارک بسیج در این شهرستان  ۱۱1 عنوان برنامه در ده فصل با حضور اقشار مختلف بسیج و در جهت تبیین نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است 0

سرهنگ یوسف معروفی افزود : برای گرامیداشت هفته وحدت و بسیج همایش ائمه جمعه و جماعت در شهرستان بانه برگزار گردید و از دیگر برنامه های اجرایی سپاه بانه در این هفته مبارک میتوان به برنامه های قرآنی ،ورزشی، فرهنگی ، سازندگی و محرومیت زدایی ، بهداشت و درمان در حوزه سلامت ،  برنامه های دفاعی ف  نشست های روشنگری و بصیرت افزایی ، برگزاری یادواره های شهدا پایگاهی و حوزه ای ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، دیدار و سرکشی از بسیجیان و دیدار با ماموستایان و نخبگان شهرستان بانه اشاره کرد .

 

در خطبه های نماز جمعه امام جمعه موقت بانه با تبریک هفته وحدت و وبسیج اعلام کرد :  وحدت بین مسلمین حول نکات و اعتقادات مشترک در زمان کنونی یکی از مسائلی است که دشمنان زیادی پیدا کرده است. دشمنان از جمله آمریکا و انگلیس و اسرائیل و... که از این وحدت متضرر می شوند با تمام امکانات به دنبال این هستند تا این وحدت را از بین ببرند. این دشمنان سعی بر این دارند تا از راه های مختلف این وحدت را خدشه دار نمایند

 

ماموستا کریمی افزود : باید حول محور این قرآن گرد آییم ومتحد شویم. همه مسلمانان روی زمین اتفاق نظر دارند که باید به آنچه در سنت رسول الله آمده است عمل شود و کسانی که در پی اختلاف افکنی بین مسلمانان هستند قطعا از جامعه رانده خواهند شد.

 

امام جمعه موقت با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در رابطه با شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی خاطر نشان کرد : مرده فهیم بانه همواره معتقد به وحدت بوده  و هستند و در سالیان متمادی از دسیسه هایی که برهم زننده وحدت در میان شیعه و سنی بوده اعلام برائت کرده اند و کسانی که عامدانه در رسانه ملی  و دیگر محافل به عقاید ، خلفا وعلمای   اهل سنت توهین می کنند به فرمایش رهبری خائن به اسلام و مملکت هستند.

 

ماموستا کریمی در آخر اذعان کرد : در برهه کنونی که دشمنان اسلام در اندیشه ضربه زدن به جامعه اسلامی هستند، باید وحدت و همبستگی خود را حفظ و برای ارتقای آن بکوشی م تا توطئه های دشمنان خنثی گردد .

 

 

 

انتهای پیام/

 



برچسب ها :

نماز جمعهبانههفته وحدتهفته بسیجسرهنگ معروفیسپاهماموستا کریمی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی