چهارشنبه 7 آذر 1397 / 10:14|کد خبر : 3476|گروه : اجتماعي

تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره ابوذر تا دهم آذر/ ارسال ۱۸۶ اثر به دبیرخانه جشنواره

تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره ابوذر تا دهم آذر/ ارسال ۱۸۶ اثر به دبیرخانه جشنواره

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا دهم ماه جاری خبر داد.

 

به گزارش آرباباخبر ،   توفیق مفاخری در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: چهارمین دوره برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کردستان از خردادماه امسال با انتشار فراخوانی کلید خورد.

 

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان تصریح کرد: بعد از انتشار فراخوان، تاکنون ۱۸۶ اثر از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و نشریات مکتوب استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

 

مفاخری خاطرنشان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش‌های تیتر، گزارش، یادداشت، مصاحبه، عکس و خبر برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: مهلت آثار آثار تا پایان آبان ماه امسال اعلام شده بود اما به دلیل استقبال خوب خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، این زمان تا دهم ماه جاری تمدید شده است.

 

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران، افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها و تلاش برای ارتقای منزلت خبرنگاران عنوان کرد.

 

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان یادآور شد: نقش متقابل امنیت و توسعه، شعار سال، بصیرت‌افزایی، آزاداندیشی و آسیب‌های اجتماعی از جمله محورهای برگزاری این جشنواره است.

 

مفاخری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر محورهای سومین جشنواره استانی رسانه ابوذر دانست و گفت: ضمن اینکه صاحبان آثار برتر در اختتامیه این جشنواره تجلیل می‌شوند، آثار برگزیده نیز به جشنواره کشوری راه خواهند یافت.

 

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس سنندج خیابان جام‌جم روبروی اداره کار جنب ام‌آرآی شهید قاضی پلاک 90 و یا از طریق پیام‌رسان‌های سروش، بله و تلگرام به شماره 09393739060 ارسال نمایند.

 

 

انتهای پیام/ 



برچسب ها :

کردستانارسال آثارویژه خبرنگاران

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی