دوشنبه 12 آذر 1397 / 11:22|کد خبر : 3482|گروه : اجتماعي

پیام تبریک محسن بیگلری به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان

پیام تبریک محسن بیگلری به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی معلولان تصریح کرد : روز جهانی معلولان ، روز تکریم است نه ترحم روز بهتر دیده شدن است و زمانی است برای فریاد ما هم می توانیم.

 

 

 به گزارش آرباباخبر ، معلولیت یک واقعیت پذیرفته شده در جهان امروز است و همه براین اصل واقف هستند که معلولیت محرومیت نیست بلکه محدودیت است که با روش های مکمل قابل جبران است .

 

گفتنی است که رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک این روز گفت : جامعه ای که دیوار تبعیض و تفاوت را از میان بردارد ، می تواند نشانه های اولیه مشارکت اجتماعی، اشتغال و فرهنگ را بسوی فردایی بهتر ، بخوبی ببیند.

 

  در ادامه محسن بیگلری خاطر نشان کرد : معلولان عزیز ما نمادی از امید، صبر ،پشتکار و ایمان هستند  و خانواده های معلولان عزیز؛ کسانی  هستند که به درستی ایثار و استقامت و همت را معنایی فراتر بخشیده اند که آنان از قداست خاصی برخوردارند.

 

نماینده سقز و بانه بیان کرد : اینجانب ضمن عرض تبریک این روز بزرگ، امیدوارم اندیشه و افکار شما سروران گرانقدر ،  چراغ راه جامعه بوده و  حضور پر رنگ تان ، در اجتماع نویدبخش فرهنگی والا و ارزشمند برای همگان باشد.

 

 در آخر بیگلری  آرزوی  سلامتی ، بهروزی و سربلندی همه معلولان عزیز و دوست داشتنی و خانوادهای محترم و دلسوز و صبور را  از درگاه خداوند متعال خواستار شد .

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

بیگلریسقز و بانهروز جهانی معلولانپیام تبریکنماینده مجلس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی