پنجشنبه 15 آذر 1397 / 13:22|کد خبر : 3492|گروه : اقتصادي

تلاش برای افتتاح مرز رسمی سیرانبند / راه اندازی فرودگاه سقز در سال 99

تلاش برای افتتاح مرز رسمی سیرانبند / راه اندازی فرودگاه سقز در سال 99

استاندار کردستان در سفر غیر منتظره به شهر بانه و بازدید از هتل داوینکو تصریح کرد : تلاش ما بر این است که در شهرستان بانه گردشگری را توسعه و بهبود بخشیم تا از وابستگی شدید به مرز کاسته شود .

 

به گزارش آرباباخبر ، امروز حضور بهمن مرادنیا به همراه فلاحی فرماندار بانه در فضايي صميمانه و غير رسمي جهت  بازديد از قسمت هاي مختلف هتل داوينكو صورت گرفت .

 

در این بازدید سعداله رحیمی خواه رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با اظهاراین که پروژه هتل سه ستاره داوینکو از مهمترین طرح های گردشگری شهرستان در سال 97 بوده که شامل 32 اطاق , رستوران ، کافی شاب، سالن مراسمات و... بوده که در آینده نزدیک افتتاح خواهد گردید.

 

 در ادامه استاندار کردستان نیز بر توسعه_گردشگری وتلاش براي ايجاد زيرساختهاي لازم وهمچنين افتتاح مرز رسمی سيرانبند و توسعه راههاي مواصلاتي بين شهرهاي مرزي بانه_مريوان _سردشت و نيز راه اندازي فرودگاه سقز در سال ١٣٩٩خبر داد.

 

لازم به ذکر است که  حديقي مديريت هتل داوینکو_بانه گزارشي از نحوه  و كيفيت ساخت و خدمات هتل داوینکو و برنامه های در دست اقدام جهت توسعه آتي هتل را ارائه نمود وهمچنين وی بعنوان سرمایه گذار طرح عظیم گردشگری غرب کشور با نام داوينكو سيتي شامل؛  پارك آبي ومجموعه كامل شهر بازي ، بازارچه روز ،شهرك ويلايي،مجموعه بوم گردي،آمفي تئاتر، و..مطالبی را ارائه وتشريح کرد .

 

درخاتمه بهمن مرادنیا ضمن ارائه رهنمودهاي لازم در خصوص ارتقاء خدمات هر چه بيشتر مجموعه ، بر ضرورت پيگيري اجراي طرح  جديد شهرك توريستي داوينكو سیتی بعنوان يك گام بزرگ و موثر در توسعه گردشگري استان تاكيد کرد  و دستور پيگيري در جهت رفع موانع اداري در مسير اجراي طرح مذكور را صادر نمود .

 

 

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

استاندار کردستانمرز رسمیسیرانبندبانههتل داوینکوگردشگریرحیمی خواه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی