جمعه 16 آذر 1397 / 14:37|کد خبر : 3495|گروه : مذهبی

اجرای مراسمات در ماه مولود نشانه حب و توجه ویژه مسلمانان به پیامبر (ص) است

اجرای مراسمات در ماه مولود نشانه حب و توجه ویژه مسلمانان به پیامبر (ص) است

امام جمعه بانه با اشاره به روزهای پایانی ماه مولود تصریح کرد : مسلمانان با اجرای پرشکوه و معنوی مولودی خوانی به صورت عملی نشان دادند که نسبت خانم الانبیا ارادت و احترام ویژه ای قایل هستند .

 

به گزارش آرباباخبر ، امروز 16 آذر ماه نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با سراسر کشور با امامت حاج ماموستا حیدری با موضوع ماه مولود و افکار منحرف و قدیمی که در پی مخدوش کردن حرمت و اعتبار این ماه مبارک هستند ،  در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدا ماموستا حیدری افزود : هر فرد مسلمانی نسبت به پیامبر (ص) دو وظیفه اساسی دارد اول احترام نسبت به حضرت محمد (ص) دوم ادب نسبت به نبی مکرم اسلام است.

 

امام جمعه بانه بیان کرد : نمونه این محبت را میتوان در اجرای مراسمات در ماه مولود نام برد که نشانه بارز حب به این شخصیت منحصر به فرد عالم هستی است.

 

ماموستا حیدری ضمن هشدار به کسانی که قصد تخریب و تحریف در مراسم مولودی خوانی را دارند گفت : متاسفانه سلفی ها و تفکر های کهنه و منحرف درصدد مخدوش کردن این مراسمات هستند و امامان جمعه باید هشیار باشند  و مردم را از این مشکل و خطر در پیش روی مسلمانان آگاه سازند.

 

امام جمعه بانه ادب هر فرد مسلمان را نسبت به پیامبر عظیم الشان اسلام را مورد بررسی قرار داد و اذعان کرد : نشانه های ادب به حضرت محمد (ص) اینست که همواره در زمان صحبت کردن و در مراسمات مولودی خوانی در مورد آن حضرت به نیکی سخن بگوییم و در مورد رفتار و شخصیت پیامبر آنچه واقعیت است به زبان آورده شود.

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

بانهنماز جمعهماموستا حیدریماه مولودمولودی خوانیافکار منحرف

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی