پنجشنبه 22 آذر 1397 / 12:21|کد خبر : 3506|گروه : سياسي

استخدام هایی به رنگ بنفش در راه است؛

اتوبوس استخدام های بنفش به کردستان رسید/ انتصاب مدیری که سابقه یک روز کارمندی ندارد!

اتوبوس استخدام های بنفش به کردستان رسید/ انتصاب مدیری که سابقه یک روز کارمندی ندارد!

اولین مورد از توصیه نامه رئیس جمهور به وزارتخانه ها و ارکان دولتی برای استخدام فعالان ستادهای انتخاباتی روحانی در کردستان با انتصاب دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کلید خورد.

 

به گزارش آرباباخبر  ،   به تازگی توصیه نامه ای از سوی رئیس دولت به کلیه وزارت خانه ها و ارکان های دولتی برای استخدام فعالین ستادهای انتخاباتی حسن روحانی ابلاغ شده که بررسی ابعاد این توصیه نامه حکایت از تلاش سازمانی دولت برای انتصاب اتوبوسی هوادارن خود خلاف فضای شایسته سالاری دارد.

 

در آبان ماه سال جاری جلسه روسای ستاد جوانان دکتر حسن روحانی در دفتر جمشید انصاری معاون رییس جمهور تشکیل می شود که در این جلسه حاضرین نکاتی را در خصوص ستادهای انتخاباتی و وضعیت دولت در استان ها بیان نموده و گلایه های را نسبت به عدم استخدام و به کارگیری اعضای ستادهای انتخاباتی در مناصب دولتی بیان می‌کنند.

 

پس از رویت صورتجلسه این نشست توسط رییس جمهور، حسن روحانی دستوری را بر این صورتجلسه پاراف نموده و دستور همکاری را صادر می کنند و دستور رییس جمهور توسط واعظی رئیس دفتر رییس جمهور برای رحمانی فضلی وزیر کشور، جهانگیری معاون اول و اعضای هیات دولت جهت عمل به توصیه ها ارسال می گردد.

 

در همین خصوص از طریق معاون پارلمانی ریاست جمهوری نیز مکاتبه ای رسمی با کلیه وزارت خانه ها درباره این توصیه نامه سیاسی به کارگیری اعضای ستاد انتخاباتی به معاونت های حقوقی و امور مجلس کلیه وزارت خانه ها ارسال می گردد که حکایت از ابعاد وسیع این اقدام رانتی برای انتصاب اتوبوسی هوادارن حسن روحانی را دارد.

 

در همین راستا روز گذشته «رحمان حریری» که سابقه حتی یک روز کارمندی در کارنامه خود ندارد، به عنوان دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان معرفی و از خدمات محمد سلیم کریمی تقدیر شد.

 

رسانه های دولتی برای دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر رزومه بلندبالایی نوشته اند که ذکر آنها خارج از حوصله خوانندگان گرامی است. در این بین آنچه از همه واضحتر بوده این است که او مطالعات منطقه ای دارد.

 

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار ما قرار گرفته، او از دوستان نزدیک معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان است.

 

دبیر فعلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از اعضای فعال ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شهرستان قروه است و در حالی به این سِمَت منصوب می شود که تنها سه هفته به صورت شرکتی در سازمان برنامه و بودجه مشغول فعالیت بوده و یک روز سابقه کار دولتی به صورت رسمی ندارد.

 

انتصاب دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان نمونه بارز اجرای دستور رئیس جمهور روحانی برای استخدام فعالین «بنفش» است.

 

 

انتهای پیام/کردتودی



برچسب ها :

استخدام بنفششورای هماهنگیمبارزه با مواد مخدرکردستانانتصابدولت روحانی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی