شنبه 24 آذر 1397 / 07:01|کد خبر : 3509|گروه : اجتماعي

توزیع 45 فقره جهیزیه با مبلغ بیش از 2 میلیارد ریال به زوج های نیازمند توسط سپاه شهرستان بانه

توزیع 45 فقره جهیزیه با مبلغ بیش از 2 میلیارد ریال به زوج های نیازمند توسط سپاه شهرستان بانه

مسئول بسیج سازندگی سپاه بانه در این رابطه تصریح کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بانه برای زوج های جوانی که توانایی تهیه جهیزیه عروسی رانداشتند تعداد 45 فقره جهیزیه در چهار مرحله و با هدف محرومیت‌زدایی در جامعه به زوج های جوان اهداء کرده است .

 

به گزارش آرباباخبر ، وحید شریفی خاطر نشان کرد :  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه با هدف محرومیت زدایی در جامعه هر بار ۱۰ سری جهیزیه به زوجین جوانی که تمکین مالی مناسبی ندارند اهداء کرده است که ارزش ریالی هر یک از این مجموعه جهیزیه ها به مبلغ 50 میلیون ریال است .

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه بانه افزود : در تهیه این جهیزیه ها مبلغ 10  میلیون ریال از محل کمک های خیرین و 40 میلیون ریال از محل محرومیت زدایی استان اختصاص داده شده که جمعا مبلغ 50 میلیون ریال می باشد.

 

شریفی اذعان کرد : 7 قلم کالا شامل تلویزیون ال ای دی ، گاز طرح فر، یک تخته فرش و .... در این سری از جهیزیه ها گنجانده شده است که قبل از نوسانات بازار و مستقیم از کارخانه توسط سپاه پاسداران تهیه گردیده است، در حال حاضر ارزش این جهیزیه ها از قیمت اعلام شده به مراتب بالاتر است.

 

مسئول بسیج سازندگی تشریح کرد :  شناسایی زوج های نیازمند  از طریق ملاقات های عمومی با فرماندهی سپاه بانه و نیز نهاد های حمایتی و حوزه های بسیج سپاه شهرستان صورت می گیرد و بعد از بررسی های لازم و تایید نهایی این جهیزیه ها به زوج های محروم تعلق می گیرد.

 

وی افزود : سپاه بانه در محرومیت زدایی هیچ اصرای ندارد که فرد بسیجی باشد ولی اولویت این جهیزیه ها با بسیجیان است ولی اگر تشخیص داده شود که فردی تمکین مالی ندارد و جهت شروع زندگی برای تهیه مایحتاج زندگی مشکل دارد سپاه بانه بعد از شناسایی برای رفع محرومیت به این زوجین هم جهیزیه اختصاص می دهد.

 

شریفی گفت : به یاری خدا تا پایان سال  همچنان این رویه ادامه دارد و برای رفع محرومیت زدایی از این دست جهیزیه ها در بین زوجین جوان توزیع می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

سپاه بانهتوزیع جهیزیهزوجین نیازمندبسیج سازندگیمحرومیت زداییخیرین

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی