پنجشنبه 28 آبان 1394 / 09:47|کد خبر : 351|گروه : فرهنگي

مدیر آموزش و پرورش بانه:

امسال 54 کلاس درس به فضاهای آموزشی بانه افزوده می شود

امسال 54 کلاس درس به فضاهای آموزشی بانه افزوده می شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه از افزوده شدن 54 کلاس درسی به تعداد فضاهای آموزشی این شهرستان در سال تحصیلی 95-94 خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، رضا خضری در مراسم افتتاح مدارس خیرساز شهرستان بانه که صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در دو واحد آموزشی شهیده آمنه خدری و مدرسه مشارکتی سهام خیام این شهرستان برگزار شد ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز  بانه اظهار داشت: این شهرستان بواسطه داشتن انسان های خیری که دارد همواره سرآمد کارهای خیرخواهانه و عام المنفعه، بویژه در حوزه مدرسه سازی بوده است.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید(95-94) تعداد پنجاه و چهار کلاس درس به آمار فضاهای آموزشی بانه افزوده خواهد شد که این رقم در نوع خود در استان کردستان و حتی بسیاری از شهرهای کشور بی نظیر است.

خضری همچنین از تجهیز و هوشمندسازی مدارس توسط خیرین مدرسه ساز در بسیاری از مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: بسیاری از خیرین مدرسه سازی که در بانه در راستای احداث فضاهای آموزشی گام بر می دارند فقط به ایجاد خالی فضاهای آموزشی بسنده نکرده بلکه در راستای تجهیز و هوشمندسازی این مدارس نیز اقدام می کنند که این خود حاکی از طبع بلند و حمیت این بزرگواران در این حوزه دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه همچنین از تلاش های بسیج سازندگی سپاه بانه نیز در احداث و مشارکت این نهاد مردمی در ایجاد فضاهای آموزشی در روستاهای محروم و مرزی بانه تقدیر کرد و گفت:مدرسه دو کلاسه روستای اشتر آباد نیز با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی سپاه بانه در این روستای محروم و مرزی امسال به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: علی رغم همه اقدامات گسترده خیرین در امر مدرسه سازی بازهم کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان بانه از جمله مهمترین مشکلات اداره آموزش و پرورش این شهرستان می باشد که برای حل این مشکل نیازمند عزم همگانی در این حوزه هستیم.



برچسب ها :

فضاهای آموزشی بانهمدارس خیر سازبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی