سه شنبه 27 آذر 1397 / 08:40|کد خبر : 3514|گروه : اجتماعي

بخاری نفتی همچنان در بانه قربانی می گیرد

بخاری نفتی همچنان در بانه قربانی می گیرد

در پی آتش سوزی منزل مسکونی در شهرستان بانه رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه گفت: یک فقره آتش سوزی در منزل مسکونی در محله دمامه روی داد که بر اثر آن پیرمرد 77 ساله جان خود را از دست داد.

 

به گزارش آرباباخبر ، حوادث آتش گرفتن بخاری نفتی و  سرایت سوخت داخل باک آن به داخل خانه های و به تبع شعله ور شدن آتش همواره این نوع دستگاه ها در شهرستان بانه هر ساله خسارات زیادی را بدنبال دارد که در روز گذشته نیز متاسفانه جان یک نفر را گرفته  و یک منزل مسکونی به صورت کامل  در آتش سوخت .

 

در این رابطه رئیس سازمان آتش نشانی بانه  تصریح کرد : این منزل مسکونی  به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در استفاده از چراغ نفتی دچار آتش سوزی و به کلی تخریب شد یکی از ساکنان نیز به علت خفگی ناشی از استنشاق دود، جان باخت.


سالار بسطامی افزود : این منزل مسکونی در محله دمامه دارای لوله کشی گاز نبوده و فردی که در این منزل ساکن بود برای سیستم گرمایشی از چراغ نفتی استفاده می کرد.


وی  با اشاره به  اینکه منزل مسکونی بر اثر این آتش سوزی به کلی تخریب شد، گفت : علت این آتش سوزی شعله ور شدن چراغ نفتی و سرایت نفت و شعله های حاصله از آتش به وسایل خانه اعلام شد ه است.


بسطامی خاطر نشان  کرد: این آتش سوزی با همکاری ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی مهار شد و جسد این فرد نیز به پزشکی قانونی شهرستان بانه منتقل شده است.

 

گفتنی است که شهرستان بانه دارای 2 ایستگاه آتش نشانی فعال در محله گلستان و دیگری در مسیر آپارتمان های دوزین واقع شده است و در شهرهای کانی سور، بویین و آمرده نیز هر کدام یک ایستگاه آتش نشانی فعال برای خدمات رسانی به همشهریان عزیز دایر است

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

بانهآتش سوزیمنزل مسکونیخفگی پیرمرد بانه ایبخاری نفتیآتش نشانی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی