پنجشنبه 28 آبان 1394 / 10:28|کد خبر : 352|گروه : فرهنگي

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان:

شهرهای مرزی بانه و مریوان بیشترین پروژه های نیمه تمام آموزشی را در استان دارند

شهرهای مرزی بانه و مریوان بیشترین پروژه های نیمه تمام آموزشی را در استان دارند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان گفت: بیشترین پروژه های نیمه تمام آموزشی در استان کردستان مربوط به شهرهای مرزی بانه و مریوان است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، شهرام سعیدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان صبح امروز در مراسم افتتاح مدارس خیر ساز شهرستان بانه اظهار داشت: در کل استان کردستان ده ها پروژه مدرسه سازی نیمه تمام و در دست احداث داریم که در این بین شهرهای مرزی بانه و مریوان بیشترین پروژه های نیمه تمام آموزشی را در بین شهرهای استان کردستان به خود اختصاص دادند.

 وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی برای تکمیل و احداث این فضاهای آموزشی بسیار اندک و نا چیز است افزود:اگر بخواهیم به تنهایی به این اعتبارات بسنده کنیم قطعا در کوتاه مدت نخواهیم توانست شاهد رفع نیازمندی های استان در حوزه فضاهای آموزشی باشیم.


سعیدی ضمن دعوت از خیرین استان برای امر مدرسه سازی و مشارکت در اتمام طرح های نیمه تمام آموزشی گفت: امیدواریم کسانی که تمکن مالی دارند اداره کل نوسازی را در احداث و اتمام پروژه های نیمه تمام آموزشی در استان یاری کنند و بخصوص انتظار ما در این بخش از خیرین شهرهای مرزی بانه و مریوان به مراتب بیشتر از نقاط دیگر استان است چرا که این دو شهر از خیرینی که توانایی کمک در این حوزه را دارند بیشتر از دیگر شهرهای استان کردستان بهره مند می باشد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان، احداث مدرسه و کمک به امر مدرسه سازی را یک کار ماندگار دانست و گفت: مدرسه سازی جزو اعمالی است که ثواب آن باقیات و الصالحات است و اجر آن تا روز قیامت شامل حالانجام دهنده کار خیر می شود و چه سعادتی بالاتر از اینکه آدمی ثروتش را در راه تعلیم و تربیت هزینه کند.



برچسب ها :

پروژه های نیمه تمام آموزشیبانه و مریوانمدرسه سازی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی