چهارشنبه 5 دی 1397 / 07:15|کد خبر : 3532|گروه : سياسي

همراهی و همدلی مردم با مسئولین لازمه پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی / حزب گرایی در کشور بدون شک به ضرر نظام است

همراهی و همدلی مردم با مسئولین لازمه پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی / حزب گرایی در کشور  بدون شک به ضرر نظام است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطرنشان کرد : همه خدمتگذاران نظام اسلامی باید بدانند که حزب گرایی و جناح بازی به ضرر نظام و انقلاب است و مسئولین علی رغم اختلاف نظرها و وجود تفکرهای متعدد باید در جهت رفع نیازهای مردم خود را ملزم کنند تا همگی در یک راستا قدم بردارند و باید منافع ملت و نظام در اولویت کاری تمام مسئولان باشد.

 

به گزارش آرباباخبر ، محمود الله مرادی روز سه شنبه در همایش فصلی طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه افزود : ما باید دو قضیه را برای مردم روشن کنیم اولی  قانون و  دوم فرار از قانون چراکه ادامه حیات کشور و خانواده به قانون و مقررات وابسته است و هیچ مملکتی بدون قانون و مقررات حیات پیدا نمی کند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان  اذعان کرد : در کردستان مردم بین دولت و نظام جمهوری اسلامی فرق قائل نمی شوند و هرکسی  که در راس امور قرار گرفت مردم وی را به عنوان نظام و جزئی از نظام اسلامی می نگرند وقتی به این مساله از چنین دیدگاهی نگاه شود تضعیف دولت یعنی تضعیف نظام و هرگونه مانع تراشی برای دولت یعنی اخلال در نظام است .

 

الله مرادی بیان کرد :  باید مسئولین این مساله رو مد نظر قرار بدهند زمانی که  مسئولیت به آنها واگذار می شود دیگر متعلق به حزب و جناح خود نیستند بلکه به احاد مردم و کلیه جناحها و گروهای جامعه تعلق دارند و باید در زمینه مسئولیت خود برای همه تلاش کنند و در این راستا همراهی و همدلی مردم با مسئولین لازمه پیشبرد و به غایت رسیدن اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

 


این مقام مسئول به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد و تصریح کرد : ایشان فرمودند که هر حرف و کلمه ای از زبان علمای اهل تشیع علیه بزرگان اهل تسنن خارج شود و هر حرف و کلمه ای که از زبان علمای اهل سنت علیه علما و بزرگان اهل تشیع خارج شود حرام، خیانت و خدمت به دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است.

 


وی در رابطه با این مساله که چگونه آمر به معروف و ناهی از منکر باشم اذعان کرد :  تذکرات باید خیر خواهانه و در راستای اصلاح جامعه باشد و همه ما انقلابی هستیم و شاخص ما هم رهبر معظم انقلاب است، هیچکس نباید از مسیر انقلاب خارج شود.

 

محمود الله مرادی ادامه داد : انتقاد سالم و بدون بغض و کینه باعث اصلاح و پیشرفت جامعه می شود و انتقاد تخریبی باعث تخریب شخصیت انسان و اختلاف در جامعه می شود.

 


فرماندار شهرستان بانه نیز با اشاره به جنگ روانی دشمنان خصوصا در رابطه با شهر بانه تصریح کرد : :  خوشبختانه با درایت مردم فهیم شهرستان بانه نقشه شوم دشمنان نظام و انقلاب برای برهم زدن امنیت شهرستان بانه ناکام ماند.

 

محمد فلاحی خاطرنشان کرد : همواره باید برای حل مسائل و مشکلات جامعه  به آموزه های دینی رجوع کرد و اگر ایز این مهم غافل شدیم بدون شک متضرر خواهیم شد .

 

وی بیان کرد : متاسفانه انتشار اخبار غیره واقع و نادرست  در جهت تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی وجود دارد و در طول شبانه روز  شاهد این جو روانی مخرب هستیم ، لازم است که مسئولین آگاه باشند تحت هیچ شرایطی درگیر این فضا سازی ها نشوند و  در بسیاری از موارد با افراد آگاه مشورت کنند و در زمینه کاری و مسئولیت خود هدفشان فقط خدمت به مردم باشد .

 

 

انتهای پیام/

 



برچسب ها :

شهرستان بانهدبیرستاد امربه معروف و نهی از منکرکردستانهمایش فصلی طلایه دارانجناح بازیفرماندارمحمودالله مرادیخدمت به مردمقانون

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی