جمعه 29 آبان 1394 / 15:35|کد خبر : 354|گروه : سياسي

فرمانده سپاه بانه خبر داد

حضور فعال 25 هزار شهروند بانه ای در بسیج

حضور فعال 25 هزار شهروند بانه ای در بسیج

فرمانده سپاه بانه با بیان اینکه جایگاه بسیج در شهرستان بانه روز به روز در حال افزایش است گفت: در حال حاضر بیش از 25 هزار شهروند بانه ای بصورت فعال در حوزه ها و پایگاه های بسیج این شهرستان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه بانه ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بانه با اشاره به سابقه تشکیل و فعالیت بسیج در کشور اظهار داشت: بسیج به عنوان یک مقطع تاریخی و سرمایه‌ای ملی برای کشور به شمار می رود که با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در 5 آذر سال 1358 تشکیل یافت.


وی افزود: بسیجیان عزیز عمدتا از توده مردم و بطن جامعه هستند که از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری فعال و تاثیرگذار داشته اند بطوریکه بخش زیادی از موفقیت و سربلندی های نظام اسلامی مرهون خدمات و تلاش‌ های بسیجیان است.

سرهنگ صفاری با اشاره به برنامه های سپاه بانه در هفته بسیج خاطر نشان کرد: سپاه بانه برنامه‌های متنوع و با کیفیتی برای هفته بسیج امسال تدارک دیده  که این برنامه ها در قالب 85 عنوان برنامه در طول هفته بسیج که از قبل به حوزه ها و پایگاه های مقاومت  این سپاه اعلام شده برگزار خواهند شد.


فرمانده سپاه بانه با بیان اینکه جایگاه بسیج در شهرستان بانه روز به روز در حال افزایش است گفت: بسیج از نهادهای انقلابی و تاثیرگذار در نظام اسلامی است که تقویت این نهاد امری بسیار مهم و ارزشمند به شمار می‌رود.

 وی با بیان اینکه
در حال حاضر بیش از 25 هزار شهروند بانه ای بصورت فعال در حوزه ها و پایگاه های بسیج این شهرستان حضور دارند گفت: این تعداد بسیجی در 68 پایگاه مقاومت سطح شهرستان مشغول فعالیت و اجرای برنامه های بسیج هستند.

صفاری با اشاره به برخی از برنامه‌های هفته بسیج امسال خاطرنشان کرد: امسال بیشترین تاکیدات خود را بر روی کیفیت برنامه‌ها گذاشته‌ایم و سعی می‌کنیم که بهترین و با کیفیت‌ترین برنامه‌ها برگزار شوند.

فرمانده سپاه بانه در بخش دیگری از سخنان خود، معنویت، ایمان و دشمن شناسی را از مهمترین مولفه های بسیج عنوان کرد و گفت: امروز نیروهای مردمی بسیج با درک و شناخت صحیحی که از مسائل روز و دنیای اطراف خود دارند آسیب ها را به خوبی شناخته و به مقابله با آنها می پردازند.


 



برچسب ها :

فرمانده سپاه بانههفته بسیجآرباباخبر بانهبسیج

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی