یکشنبه 9 دی 1397 / 15:10|کد خبر : 3542|گروه : سياسي

حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت/ دین اسلام و رهبر انقلاب خط قرمز مردم است

حماسه 9 دی  روز بصیرت و میثاق امت با ولایت/ دین اسلام و رهبر انقلاب خط قرمز مردم است

امام جمعه موقت بانه در مراسم گرامیداشت 9 دی افزود : حماسه نه دی 88 بدون شک مهر بطلان را بر فتنه گران داخلی و خارجی بود و در این روز بصیرت عوام بر اغلب خواص غلبه کرد.

 

به گزارش آرباباخبر ، امروز همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در بانه برگزار شد و  ماموستا جمال کریمی امام جمعه موقت شهرستان به تبیین جنبه های مختلف این حرکت عظیم پرداخت و تصریح کرد :  مهمترين دستاورد 9 دي را عزت و اقتدار جهاني ملت ايران میدانم و ملت هوشيار و ولايتمدار پاسخي دندان شکن به حرمت ‌شکني جبهه استکبار در دفاع از ارزش‌هاي ديني و انقلاب دادند.

 

ماموستا کریمی اذعان داشت: 9 دي روزي است که قدرت الهي از آستين بندگان خداوند بيرون آمد تا جبهه حق پيروز و باطل با شکست مواجه شود.

 

وی خاطرنشان کرد  : نهال انقلاب اسلامي ايران با خون پاک شهيدان آبياري شده است و دشمن توان و قدرت شکست آن را نخواهد داشت .

 

امام جمعه موقت اذعان کرد :  حماسه 9 دی  روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که در این روز مردم تیر خلاص را به  سران فتنه و برهم زنندگان امنیت این مملکت زدند و بدون تردید 9 دی 88 روز حقیقت و دشمن شناسی بود

 

ماموستا کریمی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه 9 دی  افزود :  رهبر فرزانه انقلاب در باره نه دی تاکید کردند که مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران برای بار دیگر با حضور خودجوش مردم  برای همگان مشخص شد و در واقع این روز جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی ما بود .

 

وی  تشریح کرد : در 9 دی 88 خیزش در ایران بود  بر ضد فتنه گران ولی کاخ سفید با این خروش عظیم لرزید چون ملت ما دشمن شناس است و با همین بینش مردم بصیر ایران اسلامی به صحنه آمدند و با حرکت خودجوش خود، به دشمنان و افرادی که نیت سوء به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند، پاسخ محکمی برای همیشه دادند.

 

در ادامه ماموستا کریمی بیان کرد : از آثار و دستاوردهای داخلی ۹ دی افزایش اقتدار و استحکام نظام، تقویت باور به وجود جنگ نرم و فتنه های پیچیده، کنار رفتن نقاب ها، و حفظ استقلال سیاسی بود و ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی امید دشمنان را به ناامیدی و خواری تبدیل کردند.

 

در پایان امام جمعه موقت افزود : امسال به یاری خداوند در راهپیمایی 22 بهن  40 سالگی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم و لازم است همینجا اعلام کنم که ملت ایران خصوصا  مردم شهید پرور بانه  با حضور پرشور خود بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق دوباره خواهند کرد  .

 

در ادامه این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه بانه نیز با  اشاره به اهمیت حماسه مردمی 9 دی اذعان کرد : یکی از دلایل اینکه نه دی 88 ماندگار شد این بود که بر همگان مشخص شد که خط قرمز ملت بزرگ ایران دین مبین اسلام و رهبری است و برای حفظ اعتقادات خود تا پای جان ایستاده اند .

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

حماسه 9 دیشهرستان بانهروز بصیرتماموستا جمال کریمیحاج اقا اسدیسالم 9 دی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی