یکشنبه 9 دی 1397 / 17:24|کد خبر : 3544|گروه : سياسي

حماسه 9 دی نشانه بیداری انقلابی مردم با بصیرت بود

حماسه 9 دی نشانه بیداری انقلابی مردم با بصیرت بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در جلسه فرهنگی و مناسبتی ویژه کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بانه به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد : هدف فتنه گران در دی ماه 88 شکاف بین مردم و نظام بود که با بصیرت و بینش مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار و دشمن شناس ، فتنه گران و دسیسه هایشان به زباله دان تاریخ پیوستند.

 

به گزارش آرباباخبر ، حجت‌الاسلام مولازاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در جمع کارکنان کمیته امداد شهرستان بانه بیان کرد : دشمنان نظام در عمر چهل ساله انقلاب هر 10 سال فتنه و دسیسه هایی را برنامه ریزی کردند و هر لحظه منتظر هستند تا با ایجاد شبهه  امنیت و وحدت بین مردم و دولت را از بین ببرند.

   

مولازاده تصریح کرد : رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی )متفکرانه و اندیشمندانه در برابر همه فتنه ها ایستاده اند و ایشان از کوچکترین مسائلی که در کشور روی می دهد اشرافیت کاملی دارند .

 

وی  گفت :  بدون شک حماسه 9 دی نشانه بیداری انقلابی مردم با بصیرت بود که در طول ۴۰ سال از استقرار انقلاب اسلامی بارها و درصحنه‌های مختلف، ایستادگی خود را بر پیمانی که با امام راحل و شهدا بسته‌اند به اثبات رسانده‌اند

 

در ادامه مولازاده  بیان  داشت  : هدف فتنه گران  در 9 دی 88 ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم و همچنین ناامیدی مردم از دولت بود به شکرانه مردم آگاه و فهیم فتنه گران  ناکام و سرخورده شدند .

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی  تشریح کرد : در وهله اول  وظیفه ما در این برهه و در برابر دشمنان اینست که با بصیرت و دشمن شناس باشیم و به هرکسی اعتماد نکنیم چون اعتماد به دشمن یعنی نفوذ آنها به بدنه نظام و تلاش برای ضربه زدن به انقلاب و کشور .

 

وی افزود : ازدیگر وظایف ما حمایت از مردم و استحکام رابطه اجتماعی با مردم است چون ملت همیشه در صحنه در همه رویدادها خصوصا 9 دی 88 ثابت کردند که ما هرچه داریم از این مردم آگاه است.

 

حجت الاسلام مولازاده با اشاره به این مطلب  که ما مسئولین همیشه و در همه حال باید در کنار مردم باشم چون موجب دلگرمی و وحدت رویه می شود و در آستانه  بزرگداشت چهلمین سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی هستیم و یک تکلیف است که  تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان و نوجوان در دستور کار داشته باشیم و در مرحله بعد  بیانات مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود قرار دهیم و با ولایت تجدید میثاق و عهد و پیمان ببندیم که  هیچ بهانه ای به معاندان و فتنه گران ندهیم و همواره در کنار مردم  باشیم.

 

انتهای پیام/

 



برچسب ها :

شهرستان بانهحماسه 9 دیکمیته امداد امام خوینی (ره)بیداری انقلابیرئیس اداره تبلیغات اسلامیحجت الاسلام مولا زاده

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی