چهارشنبه 12 دی 1397 / 07:10|کد خبر : 3549|گروه : اجتماعي

تاسیس نخستین صندوق خیرین جمعیت هلال احمر استان کردستان در بانه/ احداث 6 پایگاه جدید امداد و نجات جاده ای در کردستان

تاسیس نخستین صندوق خیرین جمعیت هلال احمر استان کردستان در بانه/ احداث 6 پایگاه جدید  امداد و نجات جاده ای در کردستان

محمد باقر محمدی در جمع خیرین هلال احمر شهرستان بانه از تاسیس نخستین صندوق خیرین در این شهرستان خبر داد و افزود : مردم اختیارالدینی بانه نتنها در استان بلکه در کشور هم سرآمد هستند و به همین منظور نخستین صندوق خیرین جمعیت هلال احمر استان کردستان در این شهرستان ایجاد می شود .

 

به گزارش آرباباخبر ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در جمع خیرین این نهاد تصریح کرد : استان کردستان بسته به نیازهاییش از کمک های خیرین بیشتر در  استان و برای محرومیت زدایی صرف خود استان می گردد .

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : مردم بانه در زمینه امورات عام المنفعه و نیک همواره کمک حال نهاد های حمایتی و امدادی شهرستان هستند، به گونه ای که در این شهرستان 45 خیر عضو جمعیت هلال احمر وجود دارد  که 3 نفر از آنها ستاره دار هستند و  با توجه به این مساله و برای همکاری بیشتر و استفاده از این پتانسیل نشستی با خیرین جمعیت هلال احمر در استان برگزار می شود.

 

محمدی با اشاره به وضعیت راه ارتباطی شهرستان بانه و لزوم توجه بیشتر به جاده سقز _ بانه اذعان کرد : به دلیل حجم تردد بالا و وجود برف و تگرگ در فصل زمستان و مشکلات ناشی از این وضعیت لازم است که یک پایگاه امداد جاده ای دیگر این مسیر احداث گردد .

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت : در استان کردستان 12 هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر هستند و این نیروی بسیار عظیمی است که با برنامه ریزی دقیق می توان خدمات رسانی بیشتر و بهتری به مردم عزیز استان صورت گیرد .

 

وی تشریح کرد : در استان کردستان بیش از 8 هزار کیلومتر جاده وجود دارد و برای خدمات رسانی در این جاده ها در حال حاضر 11 پایگاه امداد جاده ای و یک پایگاه هوایی و 6 پایگاه هم به صورت موقت فعال هستند البته باتوجه به اینکه جاده های سطح استان همواره حادثه خیز و پرتردد هستند در آینده ای نزدیک 6 پایگاه جدید امداد و نجات جاده ای احداث می گردد .

 

 

در ادامه ارئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه با اشاره به کمک 30 میلیونی خیر بانه ای افزود : یک خیر بانه با این مبلغ تعدادی وسایل توان بخشی را برای افراد ناتوان تهیه کرده و اینجاست که همواره تاکید کرده ایم هلال احمر در کنار فعالیت های امدادی امورات عام المنفعه و خیرخواهانه ای هم انجام میدهد از جمله اجرای طرح های همای رحمت ، ارمغان مهر و ...  برای کمک به نیازمندان و رفع محرومیت .

 

آزاد فتاحی در آخر افزود : ما در سطح شهرستان پزشکان خیری هم داریم که کمک حال جمعیت هلال احمر هستند و تعداد این پزشکان  9 نفر (عمومی و متخصص) است که به مناطق دورافتاده و محروم شهرستان می روند و کاملا رایگان به نیازمندان خدمات پزشکی ارائه می دهند .

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

شهرستان بانهجمعبت هلال احمرپایگاه امداد جاده ایخیرین عضو هلال احمرمحمد باقر محمدیآزاد فتاحیتاسیس نخستین صندوق خیرین

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی