چهارشنبه 19 دی 1397 / 09:27|کد خبر : 3566|گروه : اجتماعي

اکیپ‌های راهداری شهرستان بانه در حال نمک ‌پاشی و برف‌روبی هستند

اکیپ‌های راهداری شهرستان بانه در حال نمک ‌پاشی و برف‌روبی هستند

رئیس اداره راهداری شهرستان بانه اذعان کرد : در حال حاضر در سطح شهرستان شاهد بارش برف و کولاک خصوصا در ارتفاعات است و راهداری برای خدمات رسانی اکیپ های خود را به گردنه خان و دیگر محورهای مواصلاتی اعزام کرده است .

 

به گزارش آرباباخبر ، با توجه به ورود سامانه باشی جدید و هشدارهای هواشناسی امروز چهارشنبه 19 دی ماه بارشها به صورت برف و کولاک در سطح شهرستان بانه آغاز گردید .

 

با توجه به این بارشها انور طاهایی با اشاره به وضعیت جاده های شهرستان بانه تصریح کرد :  هم اکنون  محور ارتباطی سقز- بانه خصوصا گردنه خان  بارشها به صورت برف و کولاک همراه با ورزش باد نسبتا تندی است و تردد خودروها با زنجیر چرخ امکان پذیر است .

 

وی بیان کرد : جاده منتهی به  بازارچه سیرانبند نیز بنا به شرایط خاص منطقه و وجود پدیده کولاک  فعلا تردد بسیار با کندی صورت می گیرد و اکیپ های راهداری برای برف روبی به محل اعزام شده اند .

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : جاده بانه به سردشت نیز به همین منوال شاهد بارش برف است و با تلاش راهداران شهرستان سعی میکنیم که  کلیه محورهای اصلی بانه را در این شرایط باز نگه داری و تردد ها در شرایط جاده ای مطلوبی  انجام گیرد.

 

طاهایی با اشاره به وضعیت جاده های درون شهری گفت : معابر درون شهری توسط شهرداری برف روبی و شن ریزی شده و  فعلا در این زمینه مشکل خاصی گزارش نشده است .

 

رئیس اداره راهداری شهرستان بانه  ادامه داد : بنا به گزارشات دریافتی جاده های روستایی هم تردد با کندی صورت میگیرد ولی فعلا خبری از مسدود بودن مسیر های روستایی به راهداری اعلام نشده است .

 

وی در پایان توصیه هایی به رانندگان داشت و تشریح کرد :  با توجه به وضعیت بارش در حال حاضر مردم از سفرهای  غیرضروری پرهیز کنند  و در صورت سفر حتماً زنجیر چرخ و تمهیدات زمستانی را همراه داشته باشند .

 

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

شهرستان بانهبارش برف و کولاکمحورهای مواصلاتیگردنه خانتردد خودروها با زنجیر چرخراهاریانور طاهایی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی