جمعه 21 دی 1397 / 09:46|کد خبر : 3569|گروه : اقتصادي

توزیع و کنترل فرآورده‌های نفتی با خدمات الکترونیک انجام می‌شود

توزیع و کنترل فرآورده‌های نفتی با خدمات الکترونیک انجام می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: توزیع و کنترل فرآورده‌های نفتی با استفاده از خدمات الکترونیک انجام می‌پذیرد.

 

به گزارش آرباباخبر ،  فریدون یاسمی در دیدار با فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تحقق حقوق شهروندی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان نسبت به استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی در توزیع و کنترل عرضه سوخت در سطح استان با توجه به شرایط جغرافیایی و مرزی بودن استان اقدام کرده است. 

 

وی افزود: گستردگی فعالیت‌ها در استان، وجود زیرساخت‌های کشاورزی و صنعتی، وجود بیش از 230کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، تفاوت قیمت فرآورده در دوسوی مرز و غیره می‌طلبد که با اعمال نظارت و کنترل‌های شبانه‌روزی و ارتباط مستقیم با مردم، تامین و توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی توسط پخش منطقه کردستان که در استمرار و رونق بخشیدن به چرخه فعالیت صنایع، بخش گردشگری، حمل و نقل جاده‌ای، مصارف گرمایشی منازل شهری و روستایی حائز اهمیت است به بهترین نحو و استفاده از دانش روز انجام پذیرد.

 

وی یادآورشد: اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفت سفید خانوارهای‌های استان، ایجاد زیرساخت‌های لازم و پیشنهاد اجرای طرح الکترونیکی توزیع سوخت اداوات کشاورزی در استان و نصب دوربین مداربسته در کلیه جایگاههای عرضه سوخت  از برنامه‌های انجام شده برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌ها نفتی استان است.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان اضافه کرد: اجرای طرح راستی آزمایی ادوات کشاورزی، اجرای طرح توزیع نفتگاز بخش کشاورزی براساس سطح زیر کشت، اجرای برنامه‌های آموزشی برای پرسنل نیروی انتظامی و مصرف کنندگان عمده و غیره از برنامه‌های این شرکت برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی است.

 

یاسمی به استفاده از سیستم‌های نرم افزاری در کنترل عرضه سوخت در مرزهای خروجی استان اشاره و افزود: در راستای روان سازی عملیات کنترل و فروش فرآورده در پایانه‌های مرزی باشماق مریوان و سیرانبند بانه، اقدامات سخت افزاری لازم برای اندازه‌گیری دیجیتال میزان موجودی نفتگاز باک کامیون‌ها انجام و همچنین با نصب سیستم نرم‌افزاری BSS کنترل و نظارت بر فروش سوخت به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد. 

 

وی در  پایان جمع‌آوری دلالان سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نفتگاز، جلوگیری از سو استفاده احتمالی، درآمدزایی دولت، صرفه جویی درمصرف سوخت، تسریع در امور و کنترل کامیون‌های ترانزیتی را از جمله مزایای استفاده از این برنامه های الکترونیکی عنوان کرد.

 

 علی آزادی فرماندهی انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار ضمن تشکر از زحمات و اقدامات کنترلی و پایش سیستمی عرضه فرآورده‌های نفتی در استان از آمادگی مجموعه نیروی انتظامی استان با پخش منطقه کردستان در راستای پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی خبرداد.

 

 

 

انتهای پیام/ فارس



برچسب ها :

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتیکردستانتوزیع و کنترلخدمات الکترونیکمرز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی