جمعه 21 دی 1397 / 14:30|کد خبر : 3570|گروه : مذهبی

امنیت نعمتی ارزشمند و حیاتی برای جوامع / مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند

امنیت نعمتی ارزشمند و حیاتی برای جوامع / مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند

ماموستا عبدالله حیدری اذعان کرد : در این برهه از اقتصاد کشورمان و چه بسا در چهار دهه گذشته مردم فهیم ایران همواره در برایر سختی ها ایستاده اند تا به امنیت ملی ما آسیبی نرسد و این دستور دین مبین اسلام است که انسان در هر لحظه ای که برایش مشکل یا سختی پیش آمد به خدا پناه بیاورد و در سایه توکل به خدا بر مشکلات غلبه خواهند کرد .

 

 

به گزارش آرباباخبر،  امروز جمعه بیست و یکم دی ماه 1397 همزمان با سراسر کشور نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بانه با امامت حاج ماموستا عبدالله حیدری و حضور حداکثری مردم دیندار بانه  با محوریت صبر وشکیبایی در برابر سختی ها  و در آبنده نزدیک رونمایی از المان وحدت در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد .

 

در ابتدای خطبه ها ماموستا عبدالله حیدری بیان کرد : انسان هر لحظه ای که خود را در برابر خود سختی ها و مشکلاتی می بیند باید به خدا پناه بیاورد و لازم است که مسلمانان همواره از یاد خدا  غافل نشوند چون سعادت دنیا و آخرت آنها در همین مساله است .

 

امام جمعه بانه افرود : با توجه به مشکلات اقتصادی پیش آمده و بی فکری مسئولین دیگر  زمان آن رسیده که از غفلت و بی خیالی  دست بردارند و به فکر مردم باشند زیرا  گرانی ها تا حدی قابل تحمل است و اگر چاره ای جدی  در این زمینه اندیشیده نشود بدون شک  امنیت ملی ما که  از بزرگترین نعمتهاست به  خطر می افتد و دود این بی فکر ها  به چشم همگان خواهد رفت.

 

 

ماموستا حیدری اظهار کرد : ملت بزرگ ایران همواره در برابر سختی ها صبر و شکیبایی داشته و دارند ولی انگار مسئولین ملت را فراموش کرده و تحمل مشکلات اقتصادی را فقط بردوش مردم گذاشتند گویا خود در خوابند ، قطعا عملکردشان در این زمینه برای مردم قابل قبول نیست.

 

در ادامه امام جمعه بانه اشاره ای به المان موجود در یکی از میدانهای شهرستان کرد و افزود : بزودی از المان وحدت با همکاری و هماهنگی نهادهای ذیربط رونمای می شود.

 

امام جمعه شهرستان بانه بیان کرد : مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره  بر حفظ وحدت بین شیعه و سنی تاکید فراوان داشته اند و ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی این مهم را سرمشق خود قرار داده اند.

 

ماموستا حیدری تشریح کرد :  نمونه بارز این وحدت وجود المان وحدت در یکی از میدان های شهرستان بانه است و باید در اسرع وقت  از آن رونمایی شود تا دشمنانی که در پی تفرقه و جدایی بین مسلمانان هستند برای همیشه ناکام  شوند.

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

شهرستان بانهنماز جمعهالمان وحدتامنیتوحدت شیعه و سنیبیکاریغفلت مسئولانگرانی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی