سه شنبه 30 شهریور 1400 / 22:26|کد خبر : 4496|گروه : سياسي

پیام تبریک فرمانده سپاه بانه به مناسبت هفته دفاع مقدس

امیر عباس امری فرمانده سپاه بانه در پیامی ۳۱ شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

امیر عباس امری فرمانده سپاه بانه در پیامی ۳۱ شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

 سرهنگ پاسدار امیر عباس امری فرمانده سپاه بانه در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

متن پیام شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
دوران هشت ساله دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثارو پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.
 
بی شک این دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن، منشاء غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد توطئه مشترک دشمنان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشورتبدیل شود.
 
انقلاب اسلامی ایران به برکت این فرهنگ ایثار و شهادت و با تاسی از آموزه‌های حیات‌بخش نهضت عاشورا و مجاهدت‌های امام راحل و شهیدان والامقام دفاع مقدس، دهه چهارم خود را با سربلندی در آزمون‌های سخت و دشوار پشت سر گذاشته و با شتاب روزافزون در مسیر توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارد.
 
ملت ایران در مقطع کنونی نیز همانند دوران دفاع مقدس، با اقتدار، صلابت، هوشمندی و بصیرت، آماده دفاع از کیان و آرمان انقلاب و در هم شکستن توطئه‌های بدخواهان است و به اراده الهی، پیروزی نهایی از آن این مردم خواهد بود.
 
 اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بویژه شهدای والامقام شهرستان شهیدپرور بانه، ایثار و مجاهدت‌های خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز را قدر می‌نهم و از درگاه ایزد منان توفیق خدمت به این عزیزان را که بحق صاحبان اصلی انقلاب هستند، خواستارم.
 
 
        امیرعباس امری
فرمانده سپاه شهرستان بانه
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

پیام تبریک فرمانده سپاه بانههفته دفاع مقدس

نظرات کاربران :

PDO Query Error