سه شنبه 2 بهمن 1397 / 14:22|کد خبر : 3594|گروه : اقتصادي

برگزاری طرح «ایران یار» با هدف حمایت از کالای ایرانی در شهرستان بانه

برگزاری طرح «ایران یار» با هدف حمایت از کالای ایرانی در شهرستان بانه

مسئول بسیج حوزه شهید نصرالهی سپاه بانه گفت : برای فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی و کارگر ایرانی اولین مرحله طرح ایران یار با مشارکت دانش آموزان مدرسه کوچک خان جهت بازدید از کارخانه لامپ سازی باران اجرائی شد .

 

به گزارش آرباباخبر ،  محمد احمدی اظهار داشت : با همکاری بسیج ادارات ، کارگری و دانش آموزی تعداد 200 نفر  دانش آموز در طرح "ایران یار" برای حمایت از کار و تولید کشور شرکت و ضمن بازدید از کارخانه های که تولیدات آنها داخلی است با کالای ایرانی آشنا می‌شوند.

 

وی افزود : امروز اولین مرحله طرح ایران یار با حضور 80 نفر از دانش آموزان مدرسه  کوچک خان آغاز گردید و قردا هم در همین راستا دانش آموزان مدرسه شهید خادمی در این طرح شرکت داده می شوند .

 

احمدی ادامه داد : بعد از اتمام بازدید ها مدیران کارخانه ها با همکاری بسیج ادارات ، دانش آموزی و همچنین آموزش پرورش در مدارس حضور می یابند و به تشریح فعالیت های خود و اهمیت دادن به کالاهای ایرانی و آشنایی نسل چهارم انقلاب با کالای ایرانی توضیحاتی را ارائه خواهند داد .

 

در این بازدید مدیر تولید کارخانه لامپ باران تجارت ضمن توضیحاتی در رابطه با مراحل تولید لامپ برای دانش آموزان گفت : در این کارخانه برای تعداد 70 نفر کارگر بومی شهرستان بانه به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است و این احداث چنین کارخانه ای به توسعه و رونق کسب و کار در منطقه کمک شایانی خواهد کرد .

 

 اسماعیل رستمی افزود : یکی از مهمترین اثری که تولیدات بومی و داخلی بر یک   شهر می گذارد اول بحث اشتغال است و دوم کاهش وابستگی برای واردات کالاهای مورد نیاز مردم از کشورهای همسایه و خارجی است .

 

لازم به ذکر است که دانش آوزان مدرسه کوچک خان بانه با حضور  در این کارخانه از کلیه مراحل تولید لامپ دیدن کرده و از نزدیک با فعالیت های این کارخانه آشنا شدند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

طرح ایران یارسپاه بانهحوزه اداراتمحمد احمدیدانش آموزان مدرسه کوچک خانآموزش و پرورشیسیج دانش آموزیکارخانه لامپتولید داخلی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی