پنجشنبه 4 بهمن 1397 / 07:05|کد خبر : 3597|گروه : اقتصادي

فاز یک منطقه ویژه اقتصادی بانه دهه فجر افتتاح می شود

فاز یک منطقه ویژه اقتصادی بانه دهه فجر افتتاح می شود

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان اظهار داشت: طرح منطقه ویژه اقتصادی بانه یکی از پروژه های پیشران شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان است.

 

به گزارش آرباباخبر ،  احمد خسروی با اشاره به اینکه فاز یک این طرح آماده شده است، اضافه کرد: اگر کارهای اداری این طرح تمام شود دهه فجر امسال واگذاری زمین به سرمایه گذاران در آن آغاز خواهد شد. 


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان با اعلام اینکه 52 سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در این منطقه اعلام آمادگی کردند، افزود: فاز یک این منطقه 35 هکتار است و تاکنون برای احداث آن 150 میلیارد ریال هزینه شده است.


این مقام مسئول یادآور شد: به مناسبت آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر طرح مذکور 10 پروژه دیگر شرکت شهرک های صنعتی استان نیز با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.


وی تاکید کرد: مدل دوم تصفیه خانه سقز که بیش از 20 میلیارد ریال برای آن هزینه شده و گازرسانی به سه شهرک صنعتی و تامین روشنایی چند شهرک صنعتی در استان از جمله پروژه های قابل افتتاح شرکت شهرک ها در دهه فجر است.


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: در حال حاضر در تمام شهرستان های استان شهرک صنعتی داریم و پروژه های زیرساختی در آنها تعریف شده است.


وی با اعلام اینکه 53 پروژه در شهرک های صنعتی استان فعال است، افزود: برآورد هزینه مورد نیاز برای اتمام این تعداد پروژه 490 میلیارد ریال است.


خسروی اظهار داشت: علاوه بر افزایش تعداد شهرک های صنعتی در استان افزایش مساحت زمین آنها هم از جمله برنامه های ماست که با جدیت پیگیر آن هستیم.


وی با اشاره به اینکه حفظ اشتغال در اولویت برنامه های شهرک های صنعتی استان است، یادآور شد: کمتر واحد صنعتی در استان داریم که ریشه مشکلات آن مربوط به امسال بوده و تعطیل شده باشد.


خسروی اضافه کرد: اگر واحدی تولیدی یا صنعتی در این استان تعطیل هم شده باشد ریشه مشکلات آن به سنوات گذشته بر می گردد.


شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان از سال 71 تاسیس و راه اندازی شده است و در حال حاضر 29 ناحیه و شهرک صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی مصوب و آماده واگذاری زمین برای سرمایه گذاران در استان وجود دارد.

 

 

 

 

انتهای پیام/جماران

 



برچسب ها :

منطقه ویژه اقتصادی بانهفاز یکمدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستاناحمد خسرویشهر بانهمرز سیرانبنددهه فجرافتتاح و واگذاریاشتغال

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی