جمعه 5 بهمن 1397 / 14:05|کد خبر : 3600|گروه : مذهبی

مسئولین رفع مشکلات اقتصادی مردم را در اولویت قرار دهند /فعال شدن کارت مرزنشینی در آینده نزدیک

مسئولین رفع مشکلات اقتصادی مردم را در اولویت قرار دهند /فعال شدن کارت مرزنشینی در آینده نزدیک

ماموستا فایق رستمی در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان بانه با تبریک فرارسیدن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود : کردستان همیشه طلایه دار حمایت از انقلاب و نظام و رهبری بوده و به حق این استان نیازمند توجه ویژه توسط دولت و مسولان است.

 

به گزارش آرباباخبر،  امروز جمعه  پنج بهمن ماه 1397 همزمان با سراسر کشور نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور حداکثری مردم دیندار بانه  و با  امامت ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری در مسجد جامع این شهرستان   برگزار گردید.

 
نماینده استان کردستان در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد : با رایزنی های صورت گرفته  در آینده ای نزدیک خبرهای خوشی برای مردم کردستان خصوصا مرزنشینان شهربانه در راه است.
 
 
وی تشریح کرد : برای رفع مشکلات پیش آمده مرزی بزودی شاهد فعال شدن کارت های مرزنشینی خواهیم بود تا کمی از مشکلات اقتصادی مردم منطقه مرتفع گردد .
 
 
ماموستا رستمی در رابطه عدالت اجتماعی افزود : پیامبر (ص) می فرماید رعایت عدالت توسط یک فرد مسلمان حتی به اندازه  ۱ ساعت در روز  ثواب و پاداشش بیشتر از ۷۰ سال عبادت است  این حدیث نشانه اهمیت عدل است و به خوبی اینجا وظیفه مسولان مشخص گردیده که در ادای عدالت در حق مردم کوتاهی نکنند.
 
 
در ادامه ماموستا فایقی با اشاره به گران فروشی بعضی مغازه دارن و سوء استفاده از بی تدبیری نهادهای نظارتی  بیان کرد : در دین اسلام همیشه سفارش شده که مسلمانان وقتی در شرایط بداقتصادی قرار گرفتند باید همه باکمک و یاری تلاش کنند که ازاین شرایط سخت عبور کنند و وظیفه شرعی و دینی هر کسی است که به هیچ وجه گران فروشی نکند و به فکر سفره همنوعان خود باشد.
 
 
نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری اذعان کرد : همه بدانند که ادای حق و پایمال نکردن حق دیگران نیز دراسلام بسیار اهمیت دارد وخداوند از حق الناس به هیچ وجه گذشت نمی کند و دولت به حق مردم کردستان  بیشتر توجه کند و بی مهری دراین زمینه پذیرفتنی نیست.
 
 
در پایان ماموستا رستمی با اشاره به اخلاق حسنه پیامیر (ص) افزود : حضرت محمد (ص)  با اخلاق منحصربفرد خویش چه تحولی درمیان اعراب بوجود آورد و این اخلاق نکو بزرگترین الگو برای همه است که در مراودات و امورات روزمره به کار گیریم.
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

ماموستا فایق رستمینماز جمعه بانهنماینده کردستان در خبرگان رهبریتوجه به وضعیت اقتصادی مردمفعال شدت کارت مرزنشینیمرزپیروزی انقلاب اسلامی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی