شنبه 6 بهمن 1397 / 07:07|کد خبر : 3601|گروه : اقتصادي

بازارچه سیف و مرز سیرانبند به زودی بازگشایی می شوند

بازارچه سیف و مرز سیرانبند به زودی بازگشایی می شوند

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت : در سفری که به اقلیم کردستان عراق داشتیم توافق شد که بازارچه سیف سقز و مرز سیرانبند بانه در کوتاه ترین زمان ممکن بازگشایی شود .

 

به گزارش آرباباخبر ، محسن‌بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به بازگشایی معابر مرزی سقز و بانه گفت: با توجه به سفری که چندی پیش به همراه استاندار کُردستان و نماینده مردم‌مریوان و سروآباد و تعدادی از مسئولان‌ به استان سلیمانیه کُردستان عراق داشتیم، بر سر بازگشایی معابر مرزی به توافق رسیدیم.
 
وی ادامه داد : در این نشست که آقایان‌ «اسدی» و «مسعودی»نمایندگان‌ ایران در اقلیم‌ حضور داشتند و زحمات بسیاری در این رایزنی ها کشیدند، مسئولان‌ محلی اقلیم‌، قول بازگشایی بازارچه مرزی سیف سقز و مرز سیرانبند بانه را دادند.
 
بیگلری افزود : مسئولان استان سلیمانیه در چند روز اخیر ، طی بازدیدی که از بازارچه مرزی سیف و مرز سیرانبند داشتند وعده بازگشایی هر چه زودتر این‌ معابر را به مسئولان کشور دادند و اینجا جا دارد که مسئولان‌ استانی و کشوری در فراهم نمودن زیرساخت ها تلاش لازم‌ را به عمل بیاورند.
 
نماینده سقز و بانه یادآور شد :  استاندار کُردستان و  معاون‌ سیاسی استانداری کُردستان زحمات زیادی برای به سامان‌ رسیدن معابر مرزی کشیدند و جا دارد از سپاه استان کُردستان و نهادهای امنیتی نیز بابت همکاری در زمینه روند بازگشایی معابر مرزی سقز و بانه تشکر ویژه نمود.
 
 
 
 
انتهای پیام / کردپرس


برچسب ها :

بازارچه سیف سقزسیرانبند بانهمحسن بیگلریبازگشاییمرز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی