دوشنبه 8 بهمن 1397 / 08:04|کد خبر : 3605|گروه : سياسي

چهل سالگی انقلاب اسلامی در کردستان برابر با 4 دهه پیشرفت در سایه امنیت پایدار

چهل سالگی انقلاب اسلامی در کردستان برابر با 4 دهه پیشرفت در سایه امنیت پایدار

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون انقلاب اسلامی بعد از گذشت 4 دهه پیشرفت به اوج اقتدار خود رسیده و به حق این میزان از رشد و بالندگی پیام روشنی به دشمنان و مستکبران زمان دارد پیامی به روشنی شکست ناپذیری و اقدار و امنیت در ایران اسلامی.

 

محسن بیگلری در گفتگو با خبرنگار آرباباخبر، با تبریک فرا رسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران همواره امید مظلومان و مستضعفان عالم بوده و هست و این امر جزو ارزش‌های والای انقلاب است و مستمراً در شعارهای مردم و مسئولین به چشم می‌خورد .

 

نماینده سقز و بانه در رابطه با سوال مقایسه قبل و بعد از پیروزی انقلاب در کردستان گفت : خدمات و پیشرفت های  انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست و  به حق می توان گفت که دستاوردهای بعد از انقلاب به اندازه ای در کردستان نمود پیدا کرده است که با هیچ معیار اندازه گیری نمی توان با زمان طاغوت مورد بررسی قرار داد .

 

وی افزود : از جمله دستاوردهای  نظام جمهوری اسلامی  میتوان از حاکمیت اسلامی و مقتدر،  عدالت، پیشرفت در زمینه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی، خدمت به محرومان  و ... نام برد .

 

بیگلری تصریح کرد : چهل سالگی انقلاب اسلامی پیام روشنی به دشمنان و مستکبران زمان دارد پیامی به روشنی شکست ناپذیری و اقدار و امنیت و رشد و بالندگی نهال نوپایی که در حال حاضر درخت تنومند و استواریست  .

 

وی ادامه داد : مقایسه قبل و بعد از انقلاب مانند مقایسه ی روشنایی و تاریکی است ، روشنایی ( بعد ار پیروزی انقلاب ) از جنس امنیت ، آبادانی و  اعتبار  در برابر سیاهی ( قبل از انقلاب )و تباهی حکومت ستمشاهی که مملکت را در ورطه نابودی قرار داده بود .

 

نماینده سقز و بانه در مجلس خاطر نشان کرد : چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانگر عزم و اراده ی ملتی است که با درایت و رهبری ، رهبر فرزانه و عشق و ایمان الهی مسیرهای پیشرفت و ترقی را در تمام عرصه ها طی می نماید و این یعنی دستاوردی برای  رسیدن به هرآنچه که یک شهروند برای رسیدن به سعادت و کمال به آن نیازمند است .

 

در پایان بیگلری تشریح کرد : با پیروزی انقلاب اسلامی خدمت رسانی به آنها نیز نیز روند مناسبی پیدا کرد و نظام اسلامی ایران نیز بدون نگاه به تفاوت زبانی و مذهبی از خدمت رسانی به کردستان  از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزید و چنین توجه مدبرانه از جانب نظام موجب گردید که موفقیتهای فراوانی در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، علمی و اجتماعی در استان فراهم گردد و به وضوح این پیشرفت را همه می توانیم در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان مشاهده کنیم .

 

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

نماینده سقز و بانه در مجلسمحسن بیگلری40 سالگی انقلاب اسلامیاستان کردستاندستاوردهای انقلاب

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی