سه شنبه 9 بهمن 1397 / 07:17|کد خبر : 3607|گروه : فرهنگي

بهره برداری از 77 پروژه عمرانی تولیدی با اشتغالزایی 183 نفر به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در شهرستان بانه

بهره برداری از 77  پروژه عمرانی تولیدی با  اشتغالزایی 183 نفر به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در شهرستان بانه

فرماندار بانه اذعان کرد : امسال در دهه مبارک فجر و به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد 77 طرح عمرانی خدماتی و تولیدی با اشتغالزایی برای 183 نفر به طور مستقیم به بهره برداری خواهد رسید.

 

محمد فلاحی در گفتگو با آرباباخبر اظهار کرد : مساله شاخص و مهم در این پروژه ها سمت سوی آنها به سوی تولید و اشتغال پایدار در شهرستان بانه است که خوشبختانه با پیگیری های فراوان توانستیم آین پروژه ها را با اشتغالزایی 183 نفر برای افتتاح در دهه مبارک فجر آماده کنیم .

 

وی خاطر نشان کرد :  این طرح ها در بخش های عمرانی، بهداشتی، گردشگری، خدماتی، کشاورزی و تولیدی است. و برای بهره برداری از این پروژه ها 437 میلیارد ریال از طریق بخش خصوصی و توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی تامین و هزینه شده است و 265 میلیارد ریال هم از بخش دولتی و از محل اعتبارات استانی و شهرستانی تامین  گردیده است .

 

فرماندار بانه تصریح کرد : از جمله پروژه های شاخصی که در این ایام به بهره برداری می رسد می توان از  گاوداری یک هزار راسی گوشتی ، درمانگاه تامین اجتماعی، کارخانه تولید نوارهای پلی اتلین، انبار بازارچه مرزی سیرانبند، بهره برداری از هشت واحد آموزشی خیر ساز، 2 پایگاه فوریت های پزشکی بویین و بانه و هتل سه ستاره نام برد و امیدواریم با تامین اعتبار لازم بتوانیم گاوداری هزار راسی گاو  شیری را هم در کم ترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم .

 

فلاحی پاد آور شد : شهرستان بانه ظرفیت های گوناگون و منحصر بفرد گردشگری را داراست و امیداواریم که با راه اندازی دهکده گردشگری در این شهرستان  به این مهم هم دست یابیم و انتظار می رود که با برنامه ریزی و مساعدت تمامی دستگاههای مربوط برای جذب سرمایه گذار و گردشگر در پروژه های گردشگری و فرهنگی شهرستان قدم های موثری برداریم .

 

فرماندار بانه در پایان خاطر نشان کرد : در دهه مبارک فجر پروژهایی در سطح روستا هم هم در نظر گرفته است منجمله گازرسانی به سه روستا و اجرای 19 طرح در حوزه دهیاری ها در جهت توسعه و پیشرفت روستاها در دسترسی عادلانه خدمات ،  امکانان و امتیازات است .

 

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

فرماندار شهرستان بانهمحمد فلاحیطرح های اشتغالزاییدهه مبارک فجرطرح های تولیدیتوسعه و پیشرفت بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی