سه شنبه 9 بهمن 1397 / 07:56|کد خبر : 3608|گروه : اجتماعي

شناسایی 2 جسد کشف شده در کوهستان حجره فقیهان شهرستان بانه

شناسایی 2 جسد کشف شده در کوهستان حجره فقیهان شهرستان بانه

سید عارف رحمانی بیان کرد : دوشنبه شب 2 جسد مجهول الهویه در کوهستان حجره فقیهان حوالی روستای برویشکانی شهرستان بانه توسط اهالی منطقه کشف شد.

 

به گزارش آرباباخبر ، بخشدار بخش ننور شهرستان بانه خاطر نشان کرد : اجساد  کشف شده متغلق به دو مرد است و  توسط اهالی محل کشف شده و از طریق آنها به نهاد های متولی اطلاع رسانی شده است .

 

لازم به ذکر است که کوهستان حجره فقیهان یکی از مرتفع ترین کوههای منطقه را داراست و در مرز برویشکانی بخش ننور در 50 کیلومتری شهر بانه واقع شده است .


سید عارف رحمانی در رابطه با هویت و چگونگی مرگ این افراد تاکید کرد : هویت این افراد مشخص نشده اما به احتمال زیاد و باتوجه به مشخصات ظاهری اهل شهرهای اطراف می باشند که بر اثر سرمای شدید دچار سرمازدگی شده و فوت کرده اند.


رحمانی از انتقال اجساد به شهر بانه  اطلاع داد و  گفت:  اجساد مکشوفه پس از اطلاع مردم، با حضور ماموران فوریت های پزشکی بانه به سردخانه بیمارستانی در این شهر بانه  انتقال داده شده است .

 

تکمیلی 

 

رئیس شبکه بهداشت شهرستان بانه در این رابطه افزود : هویت اجساد مکشوفی مشخص گردیده است و یکی از آنها اهل شهر بانه و دیگری متعلق به شهرستان سقز است .

 

وی در رابطه به چگونگی فوت و علت آن تشریح کرد : آنچه که تاکنون مشخص گردیده است این  2 نفر بر اثر سرما جان خود را از دست داده اند.

 

شنیده های حاکی از این است که شب گذشته تعداد چهار نفر در در این منطقه حضور داشتند و فعلا جسد دو نفر پیدا شده و  بر اساس گزارشات مردمی  یکی از ای افراد م . ک اهل روستای شوی  بانه و دیگری س.ص اهل قوخ سقز است . 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

شهرستان بانهکشف 2 جسدبخشدار بخش ننورکوهستان حجره فقیهان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی