پنجشنبه 11 بهمن 1397 / 07:30|کد خبر : 3610|گروه : فرهنگي

خون شهیدان والامقام مایه قوام و ثبات درخت تنومند انقلاب است

خون شهیدان والامقام مایه قوام و ثبات درخت تنومند انقلاب است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان این شهرستان اظهار کرد : خانواده معظم شهدا و جانبازان غیور مایه فخر ملت و عزت کشور هستند و خون شهیدان و ایثار و فداکاری جانبازان در راه دفاع از کشور موجبات قوام و ثبات درخت تنومند انقلاب اسلامی است .

 

به گزارش آرباباخبر ،  به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، رئیس مرکز بزرگ اسلامی،  رئیس و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس اداره اوقاف شهرستان بانه از خانوده معظم شهید ملا ابوبکر عزیزی و جانباز 30 درصد مصطفی رحیمی فرزند شهید مجید رحیمی و همچنین جانبازان سلحشور 50 و 25 درصد اسماعیل و عبدالله احمدی و حاجیه حلیمه بیورانی جانباز 60 درصد دیدار کردند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنها قرار گرفتند .

 

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام ابراهیم مولازاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه ضمن تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تصریح کرد :  احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است و این یک واقعیت است که ایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن با تحمل سختی ها یک افتخار بزرگ است و نصیب هر کسی نمی شود.

 

در ادامه ماموستا فاتح کهنه پوشی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه  ضمن اشاره به اینکه عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی  مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است ، اظهار کرد: خانواده های شهدا و جانبازان پیشگام در اجرای فرامین الهی در جامعه اسلامی هستند و بدون شک امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

 

وی افزود : تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسوولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

 

در این دیدار عباس زرین رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه  با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: مسئولین و مردم قدردان ایثارگری‌های شما هستند و خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ کشور هستند و آنچه امروز ملت ایران دارد مدیون زحمات این خانواده‌ها است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : خانواده جانبازان و بویژه همسران جانبازان نیز که پا به پای آنان، سختی‌های جانبازی را متحمل می‌شوند، به اندازه همان جانباز و چه بسا بیشتر، نزد خدا اجر و در دنیا و آخرت، عزت دارند.

 

رئیس بنیاد شهید بانه خون شهیدان والا مقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود : اینگونه مراسم و مناسبتها بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب می باشد.

 

 

در پایان این دیدار عباس زرین ضمن شنیدن مشکلات و مسائل این خانواده ها  تاکید کرد :  بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهاد خدمتگذار خانواده معظم شهدا و ایثارگران از هیچ کوششی برای خدمات رسانی به آنان دریغ نمی‌کند.

 

 

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

شهرستان بانهدیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازانتبلیغات اسلامیحجت الاسلام مولازادهمرکز بزرگ اسلامی بانهماموستا فاتح کهنه پوشیبنیاد شهیدعباس زریناوقاف و امور خیریهآرمان شریفیتکریم شهدا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی