پنجشنبه 11 بهمن 1397 / 16:29|کد خبر : 3611|گروه : فرهنگي

امروزه حجم عمده‌ای از محرومان و اقشار نیازمند جامعه چشم امیدشان به کمیته امداد است / جذب 1500 خانوار نیازمند جدید توسط کمیته امداد بانه

امروزه حجم عمده‌ای از محرومان و اقشار نیازمند جامعه چشم امیدشان به کمیته امداد است / جذب 1500 خانوار نیازمند جدید توسط کمیته امداد بانه

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بانه در مراسم جشن انقلاب خاطرنشان کرد : امروزه و در این شرایط اقتصادی حجم عمده‌ای از محرومان و اقشار نیازمند چشم امیدشان به کمیته امداد است و این نهاد مقدس از هیچ‌گونه تلاشی جهت کمک و توانمندسازی و ارتقای سطح اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و درمانی این عزیزان دریغ نخواهد کرد .

 

 به گزارش آرباباخبر،  امروز به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بانه با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان مراسم جشن انقلاب  با حضور مسئولین شهرستانی و روسای ادارات ،  نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین شرکت پرشور و حداکثری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی و تربیتی ولایت برگزار گردید .

 

در ابتدای این مراسم جلال خلیلی رئیس کمیته امداد بانه ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: یکی از نهادهایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام شکل گرفت، کمیته امداد بود که همواره منشاء خیر و برکت برای جامعه هدف این نهاد مقدس در کشور بوده است.

 

وی افزود : دلیل شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی ایران وجود شخصیت والای امام خمینی (ره) و اتحاد مردم و مبارزه طلبی و مقابله با مستکبرین بوده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان بانه یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مسیر با هدایت‌های مقام معظم رهبری و درایت مسئولان پیشرفت‌های خوبی در خصوص خدمت‌رسانی به قشر کم‌ درآمد و محروم جامعه داشته است و یکی از نتایج آن در شهرستان بانه افتتاح و بهره برداری از  78 مسکن مددجویی در آینده ای نزدیک و اعطای 30 جهیزیه 30 میلیون تومانی به خانواده های نیازمند و تحت حمایت این نهاد در سطح شهرستان بوده است.

 

خلیلی خاطرنشان کرد : در دهه مبارک فجر تعداد 5 مسکن مددجویی که آماده بهره برداری است افتتاح می شود و جهت اسکان خانواده های نیازمند تحویل آنها داده خواهد شد .

 

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: گرامیداشت دهه فجر از اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید با وحدت کلمه و شور انقلابی و حضور در جشن های این ایام پاسخ محکمی به بدخواهان نظام بدهند

 

جلال خلیلی  اذعان کرد : هدف  از برگزاری جشن انقلاب توسط کمیته امداد اینست که علاوه بر انجام وظیفه دینی و شرعی در این راستا نهاد مقدس کمیته امداد با نام مبارک حضرت امام (ره) مزین گشته  و این اداره جزو نهادهای انقلابی و مردمی است که با هدف یاری رساندن به محرومین و مستضعفین جامعه تشکیل گردیده و لازم است که به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر خدمت به خانواده تحت پوشش ، فرارسیدن این ایام فرخنده را برگزاری مراسمی درخور ارج نهیم .

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بانه ضمن اشاره به تحریم های ناجوانمردانه دشمن علیه ملت بزرگ ایران  اذعان کرد : با توجه به هجمه اقتصادی و تحریم های ظالمانه توسط استکبار جهانی متاسفانه شرایط اقتصادی نامناسبی بر کشور و خصوصا افراد نیازمند تحمیل شده است و در این راستا وظیفه ما به عنوان مسئول در زمینه خدمت راسانی به مردم  بیش از پیش شده و باید اعلام کنم که با تلاش شبانه روزی همکاران بنده در کمیته امداد شهرستان توانستیم تعداد 1500 خانوار نیازمند جدید را شناسایی و جذب این نهاد مقدس کنیم .

 

 

در ادامه این مراسم رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد : امام خمینی (ره) همواره در مورد پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند که انقلاب ما انفجار نور بود ، این فرمایش به وضوح در همه امورات کشور بعد از انقلاب نمود پیدا کرد و نمونه بارز این حرکت  آرامش و آسایش مثال زدنی کشور عزیزمان ایران است که در میان جنگ خانمان سوز خاورمیانه در اوج امنیت به سر می برد و این نعمت  به پاس زحمات  رزمندگان ، ایثارگران و شهدا است که همواره با فداکارهای خود از این نعمت بهرمند هستیم .

 

حجت الاسلام ابراهیم  مولازاده اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور جانفشانی‌های ملت ایران برای سرنگونی رژیم شاهنشاهی و حضور امام راحل درکشور و پیروزی انقلاب اسلامی است و چهل ساله شدن نظام مقدس انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای نشان دادن قدرت نظام در مقابل تمام سیاست‌های نادرست دشمنان است.

 

 وی با تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان اضافه کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است و همه باید تلاش کنیم تا با شناخت راه و آرمان‌های شهدا، در مسیر شهدا حرکت کنیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در ارتباط با دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد : وضعیت حال حاضر کشور را  با 40 سال گذشته  به هیچ وجه نمیتوان مقایسه کرد، چون در دوران ستمشاهی و استبداد طاغوت ، کشور مورد هجوم استعمارگران  و بیگانگان بود و به ظاهر برای آبادانی کشور آمده بودند ولی آنچه در عمل مشاهده گردید این جهانخواران فقط ویرانی به بار آوردند و کل منابع کشور را به تاراج بردند ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه زمینه ها اعم از راهسازی، صنعت ،علم آموزی ، بهداشتی و پزشکی ، کشاورزی و ... تحول عظیمی بوجود آمد و کشور از دست استعمارگران نجات یافت و مسیر رشد و بالندگی خود را پیدا کرد .

 

وی تشریح کرد : شکی نیست به دلایل متعدد هم اکنون مشکلاتی  مانند گرانی و تورم در کشور وجود دارد ولی در واقع ما مسئولین هم مقصر هستیم لازم است که در این برهه اقتصادی با اتحاد و همفکری و وظیفه شناسی در حوزه مسئولیت خود بتوانیم این مسائل را پشت سر گذاشته وذکر این نکته مهم است که وضعیت معیشت مردم  در حال حاضر اهمیت ویژه ای پیدا کرده است باید این مساله مورد توجه دولت قرار گیرد و دولتمردان برای مرتفع کردن آن تلاش بیشتری به کار گیرند .

 

حجت الاسلام ابراهیم  مولازاده اشاره ای هم به هجمه فرهنگی  غربی ها به کشورمان کرد و افزود : هجمه فرهنگی دشمنان اینبار در سطح بسیار وسیعی روانه کشور اسلامی ما شده است و هدف قرار دادن جوانان و خصوصا مادران این سرزمین نشان از میزان خطرناکی این رویه دارد چون دشمن با استفاده از شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و فضای مجازی وارد کارزار شده و لازم است بانوان گرامی هوشیار تر از قبل باشند و با درایت و هوشیاری و بصیرت خود این هجوم فرهنگی را هم ناکام بگذارند .

 

وی در پایان با اشاره به حضور با بصیرت مردم در حمایت از نظام اسلامی بیان کرد : حضور گسترده و مقتدرانه مردم در همه صحنه ها خصوصا راهپیمایی 22 بهمن و اعلام حمایت‌شان از نظام اسلامی می‌تواند بسیاری از نقشه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کند.

 

شایسته ذکر است در پایان این مراسم که با اجرای برنامه های شاد هنری همراه بود، از 12 نفر از بانوان فعال در کانون ولایت  و همچنین 2 نفر آقا به عنوان کارآفرین  برتر با اهداء لوح سپاس  و جوایزی تقدیر و قدردانی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

جشن انقلابدهه مبارک فجرکمیته امداد شهرستان بانهسپاه بانهحمایت از محرومانرئیس کمیته امدادجلال خلیلیرئیس اداره تبلیغات اسلامی بانهحجت الاسلام مولازادهپیروزی انقلاب اسلامی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی