شنبه 13 بهمن 1397 / 17:20|کد خبر : 3615|گروه : سياسي

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بانه نواخته شد / افتتاح 43 کلاس درس به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بانه

زنگ انقلاب در مدارس  شهرستان بانه نواخته شد / افتتاح 43 کلاس درس به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بانه

به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بانه نواخته شد.

 

به گزارش آرباباخبر ،  امروز 13 بهمن ماه مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب با حضورامام جمعه موقت بانه ،معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ، رئیس اداره آموزش و پرورش،  مسئولین ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی ، فرهنگیان ودانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید رودباری برگزار شد.

 

 

در ابتدا مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش بانه ضمن تبریک پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی به تشریح دستاوردها انقلاب بویژه موفقیت  درعرصه علم و فرهنگ پرداخت و افزود :  امام آن رهبر فرزانه با رهبری‌های داهیانه و روشنگری های بی نظیرش ایران را مقابل استکبار و استبداد متحد کرد و ملت ایران یکپارچه و متحد ، استقلال، آزادی، خداباوری ، خود باوری و دین محوری و استقرار حکومت دینی و اسلامی را خواستار شدند. و در این دهه خجسته  ثمره فعالیت ها و رهبری های امام و خونهای مردم به بار نشست

 

رضا خضری ضمن تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌های مختلف اظهار داشت: باید به نسل جدید عنوان شود که درچه شرایطی ملت با حمایت و تبعیت از رهبری و مکتب انسان ساز اسلام به پیروزی بزرگی دست یافته و دستاوردهای نظام اسلامی نیز باید به درستی عنوان و مطرح شود.

 

وی با اشاره به دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد : با پیروزی انقلاب اسلامی امنیت و آزادی به عنوان دو نعمت مهم انقلاب شایسته حفظ و شکرگزاری از طرف آحاد جامعه  است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش بانه خاطرنشان کرد : بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه زمنه ها رشد و شکوفایی مشهود بود برای نمونه قبل از انقلاب تنها 30 درصد از جامعه با سواد بودند ولی به شکرانه انقلاب اکنون 96درصد از هموطنانمان از نعمت سواد بهره مند هستند .

 

این مقام مسئول اضافه کرد : بعد از پیروزی انقلاب پیشرفت علمی در کشور به گونه ای پیشرفت کرد که در حال حاضر 120 دانشگاه عالی ، 295 دانشگاه غیره انتفاعی ، و به اندازه تک تک شهرهای ایران ، دانشگاه پیام نور و آزاد داریم و حتی در زمینه افزایش تعداد دانشجو هم رشد چشمگیری را شاهد هستیم به صورتی که در حال حاضر بیش از 4 میلیون دانشجو در  رشته های مختلف مشغول به تحصیل هستند و همه این موارد به برکت انقلاب اسلامی است .

 

رضا خضری تاکید کرد : ایران اسلامی اکنون در زمینه نانو ، انرژی صلح آمیز هسته ای ،فناوری های نوین ، پزشکی و ... در منطقه حرفهایی برای گفتن دارد و در تحولات و معادلات منطقه ای تاثیر گذاری کشورمان غیره قابل انکار است .

 

وی در ادامه تصریح کرد : اکنون در بانه 100 درصد لازم التعلیمان پایه های 1 و 2 و 3 جذب شده اند و خوشبختانه همه مبادی بی سوادی در شهرستان را در این مقاطع ریشه کن کرده ایم و همین مساله موجب گردیده است که برای نمونه در شهر بانه رشته پزشکی و زیر مجموعه های آن 30 نفر قبولی در کنکور را تجربه کند و این افتخار و دستاورد بسیار ارزشمندی است .

 

رئیس اداره آموزش و پرورش بانه اذعان کرد : باید فرهنگ انقلاب و انقلابی گری برای دانش آموزان تبیین شود و لازم است این مساله مورد توجه قرار گیرد که همه این دستاوردها مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و خدمتگزاران به این نظام و مملکت است .

 

خضری در پایان به افتتاح پروژهای آموزش و پرورش بانه در دهه مبارک فجر اشاره کرد و تشریح کرد :  به امید خدا در این ایام فرخنده 43 کلاس درس با اعتبار  بالغ بر 65 میلیارد ریال در سطح شهر و روستا افتتاح می شود .

 

درپایان این مراسم معاون سیاسی - احتماعی فرمانداری زنگ انقلاب را نواخت و در ادامه دانش آموزان  همزمان با اجرای سرود های انقلاب و حماسی پرچم های زیبای ایران را به اهتزاز درآوردند

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

شهرستان بانهنواختن زنگ انقلابمدارس بانهمدیر آموزش و پورشافتتاح 43 کلاس درسدهه مبارک فجررضا خضری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی