یکشنبه 14 بهمن 1397 / 14:35|کد خبر : 3617|گروه : سياسي

برگزاري جشن انقلاب در اتاق اصناف شهرستان بانه / بانه مردمی ولایت مدار و انقلابی دارد

برگزاري جشن انقلاب  در اتاق اصناف شهرستان بانه /  بانه مردمی ولایت مدار و انقلابی  دارد

فرمانده سپاه بانه در مراسم جشن انقلاب اصناف بیان کرد : مردم شهرستان بانه همواره در طول چهل سال عزت و افتخار انقلاب اسلامی در خط و مسیرانقلاب بودند و بدون شک می توان گفت که بانه مردمی ولایت مدار و انقلابی دارد .

 

به گزارش آرباباخبر ،  همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، جشن بزرگ انقلاب به همت بسیج اصناف و اتاق اصناف  با حضور فرماندهی سپاه بانه ، نماینده ولی فقیه در سپاه  ، رئیس اداره صمت ، هیئت مدیره اتحادیه های صنفی ، اتاق اصناف ، کسبه و بازاریان در سالن اجتماعات  اتاق اصناف شهرستان بانه برگزار شد.

                                             

در ابتدای این مراسم فرماندهی سپاه بانه ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد : انقلاب اسلامی ایران با وحدت بین مردم ایجاد شد و رمز پیروزی آن نیز اعتماد مردم به حضرت امام(ره) بود.

 

سرهنگ یوسف معروفی با اشاره به نقش غیر قابل انکار اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب  اذعان کرد : اصناف و بازاریان در زمان پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی بنابر تعهدی که به نظام جمهوری اسلامی داشتند در کنار مردم در تمامی صحنه ها حاضر بوده و نقش غیرقابل انکار داشتند و امروز نیز با اقتدار در جهت حمایت از انقلاب و نظام اسلامی آماده هستند.

 

فرماندهی سپاه بانه در ارتباط با وضعیت رکود بازار شهر بانه و اقدامات صورت گرفته در مورد مرز سیرانبند بیان کرد : اهتمام جدی برای بازگشایی مرز سیرانبند بانه وجود دارد و در دیدار قبلی بنده با خوش اقبال  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان  وضعیت موجود را مورد بررسی قرار دادیم و وی نیز قول مساعد داد که به زودی این مرز روال عادی خود را از سر گیر د و امید است با بازگشایی مرز سیرانبند رونق دوباره به بازار بانه بازگردد .

 

در پایان سرهنگ معروفی خاطر نشان کرد : شهر بانه مردم ولایت مدار و انقلابی دارد و در مدت خدمت من در این شهرستان همواره محبت و  حسن رفتار و مهمان نوازی را به وضوح در میان مردمان شهرستان مشاهده  کرده ام  .

 

در ادامه این مراسم رئیس اداره صمت بانه با تبریک دهه مبارک فجر تشریح کرد :  ما برای آزادی و پیروزی در برابر استکبار خون داده ایم بنابراین باید حافظ و نگهبان انقلاب اسلامی ایران باشیم.

 

احمد رحمانی در ارتباط با اهداف برگزاری مراسم جشن انقلاب گفت : هدف از برگزاری این جشن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل و ارج نهادن به خانواده های شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی به ویژه اصناف از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است .

 

رییس اداره صمت شهرستان بانه اظهار داشت : کسبه با آذين بندي و نصب بنر در بازار ، مغازه ها ، مجتمع های تجاری ، خيابانها و معابر عمومي منتهی به بازارها به استقبال اين ايام فرخنده رفته و با برگزاری جشن بزرگ انقلاب ، مراتب عشق و اخلاص خود را نسبت به این ایام به نمايش گذاشته اند.

 

 

در این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه بانه با اشاره به بصیرت مردم و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی اذعان کرد :  بدون شک جرقه های اولیه انقلاب اسلامی را بازاریان زذند و همه شاهد بودن که بعد از هر اتفاقی بازاریان با بستن مغازه های خود اعتراض را نسبت به خفقان نظام ستمشاهی را بیان می کردند .

 

حجت الاسلام حسین اسدی ابراز کرد : نظام سلطه جهانی پی برده است که با وجود رهبر بصیر و دانا و مردم همیشه در صحنه نمی تواند به کشور ما ضربه بزند و برای اینکه این ارتباط و اعتقاد مردم را نسبت به نظام ضعیف کنند به تحریم های ظالمانه روی آورد و در وهله اول هدف قرار دادن بازاریان و کسبه بود و در مرحله بعدی تحت فشار قرار دادن مردم است ولی ذکر این نکته مهم است که این استعمارگران همیشه اشتباهات محاسباتی داشتند و نتوانستند هنوز مردم آزاده و بصیر ایران اسلامی را بشناسند و همین مردم با اتحاد و وحدت کلمه همه نقشه های آنها را خنثی کردند .

 

نماینده ولی فقیه در سپاه بانه با انتقاد از مسئولینی که در جریان گرانی های اخیر در خواب غفلت بودند ،  اذعان کرد : مردم اگر مشاهده کنند که مسئولین به فکر معیشت و اقتصاد و رفاه آنها هستند قطعا امیدوارانه به آبنده می نگرند و همواره این وحدت کلمه بین دولت و ملت وجود خواهد داشت ، ولی متاسفانه در جریان برجام و همچنین تحریم های آمریکاهی جنایتکار متاسفانه مدیرت مناسبی صورت نگرفت و  وضعیت اقتصادی که اکنون شاهد آن هستیم ناشی از غفلت مسئولین در مدیریت صحیح این مهم بود .

 

وی با اشاره به هوشیاری کسبه و بازاریان در زمینه حربه های دشمنان انقلاب افزود : کشورهای مستبد و زورگو از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به نظام اسلامی کوتاهی نمی کنند خصوصا در زمینه مسایل اقتصادی که در این چهل سال از عمر بابرکت انقلاب همواره به این حربه روی آورده است و لازم است که کسبه و  بازاریان ما هوشیار باشند و با مدیریت صحیح بازار از التهابات و نوسانات ایجاد شده توسط دشمنان جلوگیری کنند .

 

 

گفتنی است که در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایا از خانواده معظم شهدای اصناف و پیشکسوتان  نیز کسبه و بازاریان فعال در عرصه کسب و بازار شهرستان بانه  تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

شهرستان بانهجشن انقلاباتاق اصناففرمانده سپاه بانهبسیج اصنافکسبه و بازاریاناداره صمتنماینده ولی فقیه در سپاه بانهسرهنگ معروفی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی