دوشنبه 15 بهمن 1397 / 07:15|کد خبر : 3618|گروه : اجتماعي

مصمومیت 28 نفر از اهالی روستای سبدلو در شهرستان بانه

مصمومیت 28 نفر از اهالی روستای سبدلو در شهرستان بانه

رئیس شبکه بهداشت شهرستان بانه اذعان کرد : مصرف آب شرب آلوده در روستای سبدلوی شهرستان بانه 28 نفر را راهی بیمارستان کرد.

 

به گزارش آرباباخبر ،   آرش رشیدی در گفتگو با خبرنگار ما افزود : به دلیل بارش زیاد باران در هفته گذشته آب به داخل چاه اصلی پمپاژ آب مصرفی روستای سبدلو نفوذ کرده و این مساله موجبات مصمومیت تعدادی از روستائیان عزیز شده بود .

 

وی خاطر نشان کرد : البته هر روز کلر زنی به آب مصرفی شهروندان صورت می گیرد ولی به دلیل نفوذ حجم زیاد آب به داخل مخزن اصلی دیگر کلر موجود جوابگو  این مقدار از آب نبوده و باعث مصمومیت و مراجعه اهالی روستای سبدلوی بانه به بیمارستان  شده است .

 

رئیس شبکه بهداشت بانه تصریح کرد : بیمارانی که به مراکز بیمارستانی شهر بانه مراجعه کردند خوشبختانه وضعیت حادی را نداشته و بعد از مدت کوتاهی بستری مرخص گردیده اند و همچنین تعدادی نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

 

در پایان رشیدی ابراز کرد : در واقع نباید ما شاهد بروز چنین مشکلاتی در آب مصرفی شهروندان باشیم  ولی مدیریت ضعیف در این مساله مشهود و مبرهم است و برای حل مشکل آلودگی آب کلر زنی به اندازه کافی صورت گرفته و مشکل آب مصرفی روستای سبدلو مرتفع گردیده است .

 

گفتنی است که روستای سبدلو از توابع بخش مرکزی بانه با یک هزار و ۶۴۶ نفر جمعیت در ۵ کیلومتری این شهرستان واقع شده است و با وجود اینکه در مجاورت سد مخزنی بانه است ،دو منبع آب آشامیدنی این روستا از چشمه کوه های اطراف و چاه تغذیه می شوند.

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

شهرستان بانهمصمومیت بر اثر آب آلودهروستای سبدلودکتر آرش رشیدیشبکه بهداشت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی