دوشنبه 15 بهمن 1397 / 16:15|کد خبر : 3619|گروه : اجتماعي

اعزام ۱۰ اکیپ‌ پزشکی به مناطق محروم روستایی توسط سپاه شهرستان بانه

اعزام ۱۰ اکیپ‌ پزشکی به مناطق  محروم  روستایی  توسط سپاه شهرستان بانه

فرمانده سپاه شهرستان بانه ابراز کرد : به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر اکیپ‌های پزشکی سپاه به مناطق محروم بانه اعزام شدند و در این راستا خدمات رایگان پزشکی به مردم روستاهای کمتر برخوردار ارائه می‌دهند.

 

به گزارش آرباباخبر ،  سرهنگ یوسف معروفی خاطرنشان کرد : اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم روستایی یکی از اقدامات مهم سپاه بانه در راستای محرومیت زدایی و برخورداری از خدمات رایگان پزشکی در روستاهای این شهرستان است.



فرمانده سپاه بانه اذعان کرد : اکیپ اعزامی شامل پزشک ، پرستار ، ماما و دارویار می باشد که خدماتی همچون ویزیت و داروی رایگان و همچنین فراهم شدن شرایط برای معرفی برخی افراد بیمار به مراکز درمانی دولتی از دیگر اقدامات این اکیپ پزشکی بسیج به روستاهای هدف است.

 

سرهنگ معروفی ابراز کرد : بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در دهه مبارک فجر تعداد 10 اکیپ پزشکی به روستاهای شهرستان بانه برای خدمات رسانی  اعزام خواهند شد .

در ادامه مسئول بهداری و بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه بیان کرد : تا کنون طی اعزام اکیپ هایی به روستاهای بخش نمشیر تعداد ۱۲۰ نفر از روستائیان از خدمات رایگان پزشکی سپاه بهره مند شدند .

مشیر پناهی افزود : بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه در راستای انجام وظایف ذاتي خود که محروميت‌زدايي در حوزه سلامت در مناطق محروم است اکیپ های زیادی را به مناطق محروم اعزام نموده است.


 

 

 

 

 

 


انتهای پیام /



برچسب ها :

شهرستان بانهسپاه بانهاعزام اکیپ های بهداشتیروستاهای محرومبسیج جامعه پزشکیسرهنگ معروفی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی