دوشنبه 15 بهمن 1397 / 16:50|کد خبر : 3621|گروه : فرهنگي

وضعیت رفاهی بسیاری از روستاهای شهرستان بانه با مناطق شهری برابری می کند/ ایران اسلامی نمونه بارز خودکفایی و نفی وابستگی به استکبار

وضعیت رفاهی بسیاری از روستاهای شهرستان بانه با مناطق شهری برابری می کند/ ایران اسلامی نمونه بارز خودکفایی و نفی وابستگی به استکبار

فرماندار بانه بیان کرد : امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات رسانی و وضعیت رفاهی بسیاری از روستاهای شهرستان بانه با مناطق شهری برابری می کند .

 

به گزارش آرباباخبر ،  امروز 15 بهمن ماه مراسم جشن انقلاب در روستای بژی از توابع بخش ننور با حضور فرماندار بانه ، معاون هماهنگ کننده سپاه ، روسای ادارت،  نیروهای نظامی و انتظامی و مردم فهیم بخش ننور درمسجد روستای بژی برگزار گردید .

 

در این مراسم فرماندار بانه در جمع اهالی بخش  ننور اذعان کرد : امسال 32 میلیارد ریال اعتبارات دهیاری های شهرستان بانه برای عمران، آبادانی و خدمات رسانی به روستاها اختصاص یافته است.

 

 محمد فلاحی خاطرنشان کرد : هدف ما توسعه متوازن شهرستان بانه است؛ باید همگام با توسعه مبادلات مرزی، با مشارکت مردم و سرمایه گذاران، صنعت، کشاورزی و تولید را نیز ارتقا دهیم و در این راستا توسعه کشاورزی در منطقه و روستاها یکی از اهداف مهم ماست .

 

وی در رابطه با نقش مسئولین و مردم  در رشد و شکوفایی شهرستان تشریح کرد : برای دستیابی به توسعه، مسئولین نیازمند همراهی و همکاری مردم هستند؛ البته لازم به ذکر است که مزیت اجرای طرح های عمرانی، خدماتی و سرمایه گذاری در شهرستان بانه، اشتغالزایی و متصل نمودن تولید به کارآفرینی است.

 

فرماندار بانه تاکید کرد : قبل از انقلاب بین حاکمیت و مردم شکاف طبقاتی زیادی وجود داشتند آنچه که حاکمیت از مردم به نمایش می گذاشت با انچه که در جامعه وجود اختلاف زیادی داشت


محمد فلاحی افزود: کشورهای مستکبر برنامه هدفمندی برای تغییر در فرهنگ و آداب مردم و تغییر سیستم سیاسی کشور طراحی کرده بوند ولی هیچگاه موفق نشدند این برنامه ها را در ایران اسلامی اجرا کنند


وی اظهار  کرد: اختلاف باور و عقیده مردم با حاکمیت سبب شده که مردم در مقابل حاکمیت مقابله کنند و جامعه اسلامی مطابق با خواسته و اندایشه مردم ایجاد کنند

 

در ادامه فلاحی افزود : خدمات رسانی نظام مقدس اسلامی ایران به شهرها و مناطق مختلف شهرستان بانه به ویژه روستاهای صفر مرزی، قابل مقایسه با هیچ دوره و مقطعی نیست برای نمونه امسال ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در شهرستان بانه پرداخت و برای بیش از ۲۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

 

فرماندار بانه تصریح کرد : در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، امسال بهره برداری از ۷۷ طرح عمرانی و خدماتی با ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۱۸۳ نفر در شهرستان بانه آغاز می شود.

 

وی در پایان اضافه کرد : مسافری شدن مرز سیرانبند با جدیت پیگیری می شود؛ تمامی زیرساخت های لازم در مرز سیرانبند فراهم شده و مراحل اداری آن توسط کنسولگری های ایران در اربیل و سلیمانیه، از طریق بغداد در حال پیگیری جدی است.

 

در ادامه ایم مراسم معاون هماهنگ کننده سپاه بانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر تشریح کرد :  مردم ایران به عنوان یکی از ملت‌های بزرگ خاورمیانه و جهان، راه خود را در بهمن 1357 انتخاب کردند، آن‌ها نه تنها در ایجاد نظام مردم سالاری دینی اهتمام ورزیدند؛ بلکه به الگوسازی در خودکفایی و نفی وابستگی به استکبار در جهان تبدیل شدند.

 

سرهنگ مصطفی پیرزاد افزود  : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی میتوان موفقیت های بزرگ ملت ایران در حوزه های مختلف : علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فن آوری را از جمله مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را در چند دهه گذشته عنوان کرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه ابراز کرد :  سپاه بانه نیز برای این ایام بالغ بر 100 عنوان برنامه در سطح شهرستان و رده های مختلف این سپاه پیش بینی کرده است که در سطح محلات، مساجد، پایگاه‌های بسیج  در شهر و روستاهای بانه برگزار خواهد شد.

 

 وی با اشاره به موقعیت کنونی انقلاب در منطقه و کشورهای جهان افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز از چنان جایگاهی برخوردار است که موجب شده تمام ابرقدرت‌های جهان در مقابل این نظام الهی توان مقاومت نداشته باشند.

 

در پایان سرهنگ پیرزاد اظهار کرد : انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و برکات عدیده ای برای ملت ایران بدنبال داشته است که دهه فجر بهترین زمان برای بازگو کردن این برکات است و لازم است که ما به عنوان اینکه میراث دار انقلابی هستیم و برای پیشرفت و ارتقای نظام زحمات فراوانی کشیده شده است و باید برای حفظ آن تمام تلاش خود را بکار گیریم

گفتنی است که در این مراسم امام جماعت روستای بژی با اشاره به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت : وحدت و یکپارچگی که اکنون بین اقوام و مذاهب مختلف در ایران شکل گرفته در هیچ جای جهان وجود ندارد و وظیفه ما حفظ این وحدت و یکپارچگی 40 ساله است و  به برکت این اتحاد است که از نعمت امنیت و آسایش برخوردار هستیم و مردم با بصیرت ایران به خوبی به دستاوردهای عظیم انقلاب آگاه هستند و مسئولان باید پاسدار این دستاوردها باشند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

شهرستان بانهجشن انقلابروستای بژیفرماندار بانهمعاون هماهنگ کننده سپاه بانهتوسعه روستاییمرز سیرانبنددستاوردهای انقلاببخش ننور

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی