سه شنبه 16 بهمن 1397 / 07:19|کد خبر : 3622|گروه : اجتماعي

زمین خوار 6 میلیارد و500 میلیون ریالی در بانه دستگیر شد

زمین خوار 6 میلیارد و500 میلیون ریالی در بانه دستگیر شد

فرمانده انتظامی کردستان، از دستگیری زمین خوار 6 میلیارد و500 میلیون ریالی توسط ماموران پلیس آگاهی بانه خبر داد.

 

به گزارش آرباباخبر ،   سردار علی آزادی اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی وانقلاب به پلیس آگاهی بانه مبنی بر تصرف غیرمجاز در منطقه احمد آباد مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی اضافه کرد: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فرد کلاهبردار باجعل اسناد و مدارک 25 قطعه از اراضی ملی را به متراژ بیش ازسه 3هزار متر واقع را به تصرف غیر قانونی خود در آورده است.


فرمانده انتظامی کردستان اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مراجع قضائی فرد کلاهبر دار را در بانه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیرکردند.


آزادی با اشاره به اینکه متهم با ارائه شواهد به تصرف اراضی ملی با جعل اسناد ومدارک اعتراف کرد گفت: ارزش این زمین از سوی کارشناسان بیش از 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام شده که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.



** کامیون حامل گازوئیل قاچاق در مریوان توقیف شد 


فرمانده انتظامی کردستان همچنین از توقیف کامیون حامل گازوئیل قاچاق در محور مریوان - باشماق خبر داد و گفت: در بازرسی از کامیون توقیفی، 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.


سردار آزادی اضافه کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد راننده در صدد انتقال سوخت به خارج از مرزهای کشور بود که با اقدام به موقع ماموران از این امر جلوگیری شد .


وی افزود: کارشناسان ارزش سوخت مکشوفه را بیش از یک میلیارد و 360 میلیون ریال برآورد کردند.



**هشت هزار و 781 بطری مشروبات الکلی در بانه کشف شد


فرماندار بانه هم در گفت و گویی اظهار داشت: مرزبانان در روستای دونیس بخش آرمرده این شهرستان هشت هزار و 781 بطری انواع مشربات الکلی کشف کردند.


محمد فلاحی افزود: این میزان مشروبات با تلاش نیروهای مرزبانی شهرستان و رصد های اطلاعاتی کشف شد و نیروهای مرزبانی علاوه بر دستگیری قاچاقچیان، موفق به توقیف 2 خودرو وانت تویوتا شددند.
 

 

انتهای پیام /پلیس



برچسب ها :

شهرستان بانهپلیسزمین خواردستگیریکشفیاتمرز بانهمشروبات الکلیمرزبانیفرماندار

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی