چهارشنبه 17 بهمن 1397 / 15:10|کد خبر : 3626|گروه : سياسي

اگر مسئولی بد است بد بودن آن مسول را نباید به پای نظام نوشت/ حضور گسترده مرزنشینان متعهد و انقلابی بانه ای در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن

اگر مسئولی بد است بد بودن آن مسول را نباید به پای نظام نوشت/ حضور گسترده مرزنشینان متعهد و انقلابی بانه ای در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن

حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد فلسفی ابراز کرد : انقلاب اسلامی دست آوردها و خدمات بسیار زیادی را به ارمغان آورد و در این میان اگر مسئولی بد است بد بودن آن مسول را نباید به پای نظام و انقلاب نوشت .

 

به گزارش آرباباخبر ،    امروز 17 بهمن ماه به میمنت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در ششمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر جشن انقلاب به همت سپاه بانه وبا حضور فرماندار ، فرماندهی سپاه بانه ، امام جمعه شهرستان و روحانیان، مسولان ادارات ، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،  بسیجیان و طبقات مختلف مردم متعهد و انقلابی بانه برگزار شد .

در ابتدای این مراسم فرماندهی سپاه بانه ضمن تبریک دهه مبارک فجر اذعان کرد : دهه فجر انقلاب اسلامی قطعه‌ای از تاریخ نورانی ملتی متمدن است که با تکیه بر تعالیم مکتب اسلام، اهل‌بیت و قرآن کریم وعده الهی مبنی بر پیروزی مستکبران بر طاغوت زمان را محقق ساخت و با دین‌مداری، مقاومت و استکبارستیزی الگویی برای همه آزادی‌خواهان و مستضعفان عالم شده است.

 

سرهنگ یوسف معروفی خاطرنشان کرد : مردم وجوانان ما به دنبال استقلال و آزادی بودند وبرای همین‌ها هم قیام کردند؛ دشمنان در زمتن رژیم ستمشاهی عزت و جایگاه کشور ما را بسیار پایین آوردند به طوری که در کشور وسرزمین خودمان حق تقدم نداشتیم ونمی‌توانستیم سرنوشت خود را تعیین کنیم به این ترتیب مردم دنبال استقلال و عزت بودند وبراساس آموزه‌های دینی سرنوشت خودشان را رقم زدند.

 

وی با اشاره به دشمنی های استکبار با ملت ایران بیان کرد : هرچند دشمنان نظام و انقلاب همیشه در محاسبات خود دچار اشتباه هستند ولی با این وجود نظام سلطه جهانی در عرصه های مختلف از جمله فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ضربات و شکستهای سنگینی را از انقلاب اسلامی خورده اند که قابل شمارش نیست.

 

فرمانده سپاه بانه در پایان تاکید کرد : مردم شهرستان بانه با حضور باشکوه و پرشور خود  در راهپیمایی وحدت‌ بخش روز 22 بهمن بار دیگر باعث یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی خواهند شد.

 

در ادامه این مراسم امام جمعه شهر بانه  اکنون در آستانه شروع چهلمین سال انقلاب اسلامی قرار داریم و در این روز توان و تلاش ملتی خستگی ناپذیر، طومار حکومت ظالمانه ستم شاهی رادرهم پیچید و بنای عدالت و استقرار نظامی بر اساس معیارهای اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله را فراهم آورد.در حالی آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می داریم که کاروان انقلاب از سنگلاخ های عظیمی در مسیر حرکت خود عبور کرده است، و با اقتدار تمام بر مواضع اصلی و مکتبی خود، تأکید ورزیده است. بی تردید در ادامه نیز با الهام از ارواح مقدس شهدا و ایثارگران و با عنایات خداوند و تحت زعامت رهبر گرانقدرمان، موانع را رفع و نور امید را در دل محرومان جهان روشن خواهیم کرد.

 

ماموستا عبدالله حیدری افزود : خدا را شاکریم علیرغم تمام توطئه ها و دشمنی ها جشن 40سالگی انقلاب را با شکوهتر از گذشته با حضور پرشور مردم برگزار میکنیم و در سایه تدابیر رهبر انقلاب اسلامی تمام توطئههای دشمنان همچون گذشته خنثی میشود.

 

وی تشریح کرد : انقلاب اسلامی ملت ایران در بهمن ۵۷ نظام دو قطبی حاکم بر جهان را به چالش کشید و همین عامل باعث شد سردمداران غرب و شرق به مخالفت با این نهضت برخیزند.

 

امام جمعه بانه اضافه کرد : دشمنان اسلام و انقلاب به خیال واهی اجازه نمی‌دهند ما جشن ۴۰ سالگی انقلاب خود را برگزار کنیم و این بهترین فرصت است تا به آنان بفهمانیم چیزی جز محالات و خیال‌های باطل نداشته و ندارند.

 

در پایان ماموستا حیدری ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال مردم بانه در مراسمات و جشن های انقلاب اذعان کرد : مردم ولایت مدار بانه همچون سالهای گذشته با حضور پررنگ خود در یوم الله 22 بهمن جواب محکم و قاطعی به یاوه گویی های استکبار و ایادیشان خواهند داد .

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد فلسفی با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد : خداوند بلند مرتبه را سپاس که به برکت نفس قدسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز جاری نمود و واژه‌های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.

 

وی ادامه داد : این رویداد شگفت انگیز چون انفجاری عظیم، گیتی را به تزلزل درآورد و ساکنان آن را در بهت و تحیّر فرو برد و تمامی تحلیل ها و برنامه ریزی های سیاست مداران و سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی دنیای استکبار را دگرگون ساخت و راه تازه ای پیش روی حقیقت طلبان گشود. آنان که در گرداب ضلالت و مرداب مادی گرایی و رفاه طلبی فرو رفته بودند، با حساب و کتاب های دنیایی و اندیشه های علیل سیاسی خود نتوانستند از این رویداد معجزه آسا درک درستی یابند و به صراحت از درماندگی خود پرده برداشتند.

 

حجت الاسلام فلسفی با یادآوری این نکته که بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) با تکیه بر اراده و همراهی عامه مردم توانستند انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برسانند و همچنین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی دستاوردهای بزرگ از جمله پیروزی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و غلبه بر تحریم های ظالمانه و ...با تکیه بر توان، مشارکت و همدلی مردم عزیز ایران حاصل شده است، ما کماکان در آستانه چهلمین سال پیروز انقلاب اسلامی باور داریم که پیروزی انقلاب اسلامی به حق انفجار نور بود .

 

وی ادامه داد  : یکی از بزرگترین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ما، خودباوری در تمام زمینه‌ها و بازگرداندن کرامت انسانی به جامعه بود، به گونه‌ای که همه توانستند گوهر والای وجود خویش را بازیابند و به ارزش خودباوري، اعتقاد، اعتماد به نفس و خودشناسی پی ببرند و به دور از هرگونه وابستگی، در فضای پر طراوت آزادی، تکریم انسانی را تجربه کنند.

 

وی ابراز کرد  : لازم است که تاریخ انقلاب را همواره بازگو کنیم  تا آیندگان متوجه شوند که این انقلاب و میوه پر طراوت آن، یعنی نظام اسلامی آسان به دست نیامده و در پای واژه واژه این کتاب مقدس، خون پاک ترین و رشیدترین فرزندان این ملت ریخته شده استتاریخ انقلاب را باید برای نسل جوان انقلاب خواند تا بدانند که نیاکانشان برای پیروزی و تداوم آن چه خون دل ها خورده اند، و چه شکنجه ها و مرارت ها و تبعیدها به جان خریده اند. باید به نسل جوان و نسل انقلاب یادآوری کرد تا میراث گرانسنگ انقلاب را ارزان از دست ندهند و آن را بیهوده در پای دنیاخواهی و شهوت طلبی قربانی نکنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد فلسفی  گفت: اگر مسئولی بد است بد بودن آن مسول را نباید به پای نظام نوشت چون نظام ما نظام خوبی است و به بی مسئولیتی فردی نشانه ضعف در انقلاب اسلامی  نیست و لازم است که مسئولان همواره همراه و در خدمت مردم باشند چون ما هرچه داریم از این مردم بصیر است .

 

در پایان وی خاطرنشان کرد : در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز شاهد حضور یکپارچه ملت شهید پرور ایران در جشن های انقلاب و راهپیمایی بزرگ بیست و دوم بهمن ماه خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 



برچسب ها :

شهرستان بانهجشن انقلابسپاه بانهامام جمعهحجت الاسلام فلسفیفرمانده سپاهسرهنگ معروفیمسجد جامعدهه فجر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی