دوشنبه 22 بهمن 1397 / 12:37|کد خبر : 3640|گروه : سياسي

استکبار جهانی بداند پیوند مردم کردستان با نظام و انقلاب ناگسستنی است

استکبار جهانی بداند پیوند مردم کردستان با نظام و انقلاب ناگسستنی است

امام جمعه بانه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد : خروش ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن سندی محکم بر حقانیت جمهوری اسلامیست و استکبار جهانی بداند که پیوند مردم با انقلاب ناگسستنی است.

 

به گزارش آرباباخبر ، امروز در شهرستان بانه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی دشمن شکن  ۲۲ بهمن با شرکت اقشار مختلف مردم برگزارشد.


سخران مراسم با شکوه 22 بهمن ضمن تبریک فرارسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی اذعان کرد : ایران اسلامی بادرایت مقام معظم رهبری ومردم همیشه درصحنه این انقلاب را به بلوغ رساندند و اکنون ایران اسلامی در اوج بالندگی و شکوفایی است.

 

وی تصریح کرد : مردم کردستان هیچ گاه   از نظام و انقلاب خود را جدا ندانسته و برای سربلندی و پایداری کشور درهمه صحنه ها حضور پرشوری داشته اند 

امام جمعه موقت بانه تاکید کرد : مردم غیور شهرستان بانه تحت تاثیر جوسازی های استکبار و دشمان این مرز و بوم قرار نگرفته  و  همواره  تاکتیک های استکبار را برای تخریب نظام درک کرده و با بصیرت همه دسیسه ها را خنثی کردند.


 
وی ادامه داد : ملت بزرگ  ایران خود را از ظلم و ستم نظام منحوس طاغوت برون کشید و آمریکا و سردمدارانش بدانن که دیگر هیچ گاه مردم ایران زیر بار  زور و ظلم و استکبار نخواهند رفت .

 

این عالم دینی  ابراز کرد : ملت  بصیر و هوشیار و دشمن شناس ایران به خوبی میدانند که سردمداران آمریکای جنایتکار دشمن مکتب و و دین و آیین ما هستند.

 

ماموستا کریمی افزود : مردم ما خوب میدانند که آمریکای جانی چه بلایی سر کشورهای همسایه خصوصا سوریه و عراق و یمن آورد و مردم با این دیدگاه همواره انسجام و وحدت کلمه خود را حفظ کردند و اجازه هیچ گونه مداخله گری دشمنان در امور کشور را نخواهند داد .

 

وی تشریح کرد : آمریکای جنایتکار با وضع کردن تحریم ها و ایجاد جنگ نرم قصد دارد مردم را از نظام دلسرد کند و با این نیرنگ بتواند مقاصد شوم خود را عملی کند ولی غافل ازاینکه امروز مردم همانند چهل سال پیش و چه بسا با شکوه تر به میدان آمدند و حمایت خود را از نظام وانقلاب نشان دادند و اتمام حجتی بود برای مستکبران که این مزدوران در ایران اسلامی جایی ندارند

 

در پایان امام جمعه شهرستان بانه بیان کرد : حضور گسترده مردم ولایت مدار ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولیت مسئولان را چند برابر کرد و باید تلاش بیشتری کنندکه مشکلات اقتصادی مردم مرتفع گردد .

 

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

شهرستان بانهراهپیمایی 22 بهمن 97امام جمعه موقتسخنرانیپیروزی انقلاب اسلامیمردم بانهراهپیمایی باشکوهماموستا جمال کریمی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی